Bradul mantuirii neamului

December 7, 20072comentarii



Aseara am trecut si eu prin P-ta Urinii si am vazut marele brad romanesc. Am auzit ca s-au calcat romanii intre ei sa-l vada. Am trecut intamplator pe acolo... Oamenii se sarutau in fatza lui pozandu-se cu telefonu' ca sa imortalizeze momentu' . Unic. Doar americanii ne iau fatza... Avem cel mai mare brad din Europa, cea mai mare cladire... ne treb'e cea mai mare catedrala. Am putea deveni cea mai mare natziune si sa-i batem si pe americani. Am coloniza apoi planetele locuibile si s-ar vorbi romaneste in tot Universul. Atunci nu mi-ar mai fi rusine ca is roman! As clocoti de mandrie...

Si nu inchei fara o propunere care mi-a venit cand am auzit ca vin oamenii ca la Maglavidt sa vada minunea coniferica: am vazut ca langa brad era si crucea catedralei mantuirii... N-am putea ca dupa sarbatori sa transformam bradu' in catedrala? Ramane scheletul exterior care isi este siesi armatura, punem niste placi vopsite cu pictura bisericeasca si avem si catedrala... Am vazut ca mai cad placi de pe casa poporului. Le putem refolosi si pune pe armatura bradului.
Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

Anonymous
6:10 AM

:)) ce rau esti! lumea e nebuna... altfel nu-mi explic ce a cautat la "aprinderea" bradului. mai ales ca urma sa stea asa aprins o luna intreaga deci putea fi vazut oricand. cat despre ambitia noastra de a fi primii.... e clar ca se manifesta doar la cele mai dubioase capitole. 2008 superb!

:)
Cre' ca-i cam buna de turma...
Altfel nu-mi explic cum a pus botu' la aceasta megacampanie de publicitate a bancii milenium.

Asta e! Daca la alte capitole e ocupat ne-am ales si noi altele... de suflet mare asa! ;)

Multzam de urari!

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved