Zapada contra tehnologie

January 4, 20084comentarii

In ultimul timp "instinctul" meu scriitoricest s-a convertit catre rezumatul la DPA

Ce m-a atras zilele astea este misto-ul pe care natura il face lumii acesteia ingamfate transformand arogantele unora in bufonerii :


Dupa cum am mai spus Dumnezeu ne-a dat prin intermediul zapezii posibilitatea să o luam de la capăt ştergând încă odată griul obosit al lumii.
Lumea trebuie luată de la capăt.
Share this article :

+ comentarii + 4 comentarii

Anonymous
3:54 AM

absolut mortala poza!!!

12:50 AM

:) multzam de aprecciere

11:32 AM

asa-i trebuie acelei lucrari sinstre.daca mama natura ar fi avut si un pic de constiinta(cred ca asta e cuvantul corect) lumea ar fi aratat altfel.
oricum mama natura e superba.

12:48 PM

:)
Din pacate is prea multe lucrari in Bucuresti de acest gen pe care numai gainatzurile porumbeilor si natura le mai poate "echilibra" :)

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved