Despre cum Coca –Cola a pierdut 4 miliarde incercand sa se asocieze gratis cu imaginea lui Cristiano Ronaldo

June 16, 20210 comentarii



Zilele astea are loc campionatul european de fotbal Euro 2020. Cu un tupeu nesimtit compania Coca –Cola s-a bagat printre sponsori, cam la fel cum fac bancile cu competitiile de alergare. Sportivii stiu in general ca bauturile carbogazoase sunt o mare piedica in calea performantei. Dar iata ca cu un tupeu incomensurabil Coca –Cola vrea sa schimbe aceasta perceptie publica, netinand cont de adevarul indubitabil asupra efectelor negative pe care le aduc. Recent aceasta corporatie de care eu m-am mai legat in trecut a incercat o mizerie publicitarista punand doua sticle pe masa conferintei de presa pe care Ronaldo o sustinea. Multi isi doresc asocierea cu Ronaldo pentru reclama. De aceea contractele de publicitate cam costa la el. Iata ca acum Coca –Cola a incercat astfel o gainarie ieftina. Doar ca Ronaldo nu s-a lasat pacalit de stratagema, a luat nonsalant sticlele de pe masa si a pus o sticla cu apa zicand fara echivoc „Beti apa!”



Un astfel de gest a dus la scaderea pretului la Coca –Cola. Mass-media vorbeste de pierderi peste 4 miliarde de Euro. Iata un exemplu de cum sa-ti faci antireclama incercand sa te zgarcesti si sa si minti in acelasi timp! O astfel de campanie mediatica este impotriva sportului insusi practicat de amatori. Borfasii din UEFA si alte institutii de control al fotbalului accepta astfel de sponsori ale caror produse sunt impotriva sportului in general, ca un fel de mita. De asta sustin eu proiectul presedintelui Florentino Perez de a face Super Liga Europeana si a scoate cluburile de sub tutela acestor institutii corupte. 


In acelasi fel fac si bancile cu sportul. Ele sunt simbolul noului sclavagism, dand o forma , stresul si munca la birou isi ia forma cosmetizata camatariei. Am vorbit despre experienta mea cu banca in acest articol  . Ademenirea omului simplu cu o viata mai buna duce la servitute, la ore lucrate peste program pentru achitarea dobanzilor si distrugerea relatiilor cu apropiatii. Si ei vor sa arate prin sponsorizarea acestor evenimente ca sustin sportul…




Ronaldo are si parti mai intunecate si o sa vorbesc la un moment dat despre asta pentru ca vizeaza noile raporturi dintre barbati si femei. Dar in privinta asta i-a pus la punct cum trebuie pe acesti smecheri. Nici povestea cu botnita nu a prea inghitit-o. A fost „bolnav” de SARS-COV2 fapt ce l-a scos in carantina vreo 2 saptamani. Atat de grea a fost convalescenta incat chiar la meciul de revenire a marcat o dubla.

 

Nu vreau sa minimizez rolul industrialismului si a corporatiilor in evolutia umanitatii. Suntem peste miliarde pe planeta datorita productiei in masa promovate de corporatii. Trebuie sa avem grija pana unde criticam corporatismul! Anticorporatismul radical poate fi o capcana periculoasa. In ultimii ani am inteles ca anticorporatismul este o tehnica de trimitere a anti-autoritastilor in derizoriu, cu scop dezinformational, dupa aceeasi metoda a diversionistilor cu protestele de strada . Anticorporatismul radical mascheaza foarte bine mizeriile din sistemul bancar, cancerul capitalismului . Dar atunci cand corporatiile fac astfel de mizerii trebuie puse la colt. Atunci cand ne inconjoara intr-un tarc de ademeniri si ne subjuga dorintelor alimentate artificial ele devin o adevarata molima politica asemenea dictaturilor.

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved