Facebook îmi blochează contul pentru a opri răspândirea „propagandei pacifiste”

April 10, 20220 comentarii



Îngrijorare mare pentru Facebook în ceea ce priveşte seria ultimelor 4 articole, care dezvoltă ideea că uneltitorii acestui groaznic război din Ucraina sunt puternicii Occidentului şi au Rusiei deopotrivă. Ultimul articol din această serie a fost şi cireaşa de pe tort deoarece, în loc de deducţii logice, am adus date concrete despre încrengăturile imposibil de desfăcut între economia rusească şi cea occidentală . Ideea e destul de uşor de intuit şi de asimilat de omul simplu, dar principalii dizidenţi ai plandemiei nu au rezonat cu ea, fiind prinşi în capcana dezinformativă a noului război rece.

Această idee poate stopa războiul; ororile din Ucraina sunt menite să ascundă măsurile aberante din ultimii 2 ani pentru presupusa stopare a plandemiei, şi să terorizeze zona şi întreaga lume faţă de intenţia naturală de revoltă în faţa acestui sistem social clădit pe crimă şi minciună. Dacă omul simplu înţelege asta, atunci acest război contrafăcut ăşi pierd obiectul şi însuşi acest hidos aparat dezinformaţional şi diversionist se vede a lucra în gol. Aşa că, urmare a acestor articole, Facebook a decis sa-mi „protejeze” contul de atacul hackerilor, printr-un proiect nou, numit "Facebook advanced Protection".






Instrumentul funcţionează atât de bine încât nu doar heckerii nu mai pot intra în contul meu, dar nici măcar eu.








După care rămâne aşa şi nu se rezolvă nimic. De fiecare se generează alt cod, care pare că e greşit pentru că nu se poate activa acest "Facebook advanced Protection". Aţi văzut cât de deştept se face acum cenzura! Îţi blochez contul pentru ca să scapi de hackerii care în fiecare zi îmi găseau parola…

Dar, staţi că parola mea cică ar fi OK….



Măsura oferă o extrasiguranţă. Bine zic ei francezii că „mai binele” e duşmanul „binelui”!. Dacă aveam opţiunea de a alege „mai binele”, nu o făceam. Din experienţa mea de-a lungul timpului cu capitalismul am văzut că de fiecare dată când am ales ce părea „mai bine” pe moment (după criterii financiare), pe termen lung s-a dovedit a fi mult mai rău. Aşa că n-aş fi ales în nici un caz un astfel de „mai bine”, din moment ce singura problemă cu Facebook nu a fost coada de hackeri, ci ascunderea pe motive de „algoritm” faţă de utilizatorii reţelei a retoricii dizidente din articolele mele şi anumite mesaje individuale.

Destul de greu de a găsi motive pentru a mă bloca, conform cu "standardele comunitare" . Nu sunt nici rasist, nici misogin, nici homofob, nici nu îndemn la agresivitate și dezavuez violența. Facebook mi-a mai blocat contul în trecut pentru niște cuvinte acuzatoare dar pe drept spuse, scrise împotriva instituțiilor represive. Mi-am făcut alt cont, pe care l-am folosit până când restricțiile de pe acesta s-au terminat. YouTube mi-a șters și el inițial documentarul "Sadismul în politica internațională", pe motiv de încălcarea standardelor comunitare, dar până la urmă l-a deblocat. Așa probabil că se va întâmpla și acum. De data asta însă nu se pare remarcabil motivul suspendării contului: securitatea împotriva unor atacuri ale hackerilor. Ai naibii ei hackeri, după ce au golit băncile de lichidități, din plictiseală, altceva nu ar avea de făcut decât să îmi hăcuiască mie contul, nu? Ceva de genul acesta s-a întâmplat şi cu măsurile non-sanitare luate împotriva COVID; vă stopăm accesul în spitale din grija de a nu vă îmbolnăvi cu COVID.

Vă aştept pe celălalt profil al meu, Gabriel Baldovin

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved