Gradinitza parlamentarilor.

October 19, 20072comentarii

Asociatia Pro Democratia (APD) si Camera Deputatilor, cu sprijinul UNSR si Global a lansat de curand o campanie zmekera. Cica te face parlamentar... Mai intai te inscrii la o simulare de Parlament . Parlamentul tinerilor. De ce nu i-a spus oare gradinitza sau ospiciul pentru cei ce pun botul la astfel de gogoritze?

Ofer spre citire o traducere a acestei campanii:
Asociatia Pro Democratia (APD) si Camera Deputatilor, cu sprijinul UNSR si Global are nevoie de formatori/purtatori de imagine, oameni care sa iasa in fatza in presa pentru noua campanie de marketing politic orientata spre segmentul populatiei tinere care se pare ca va lipsi masiv de la vot. Daca veti reusi sa refaceti imaginea de mafioti a parlamentarilor si veti aduce oamenii la vot veti primi retributii substantiale, parte din afacerile profitabile care se deruleaza daca sistemul ramane neschimbat.

Am cazut secerat de ras nu alta. La cat se platesc locurile in parlament astia vor sa-l dea gratis cuiva :))). Deunazi am vazut si un afis pe la Obor cu asociatia crestina Becali care.. ateentieee… ofera ajutor pensionarilor cu pensie de sub 250 de ron. Bai da’ ce-am evoluat in tzara asta bai tata! Cica se muta occidentalii incoace!ca sistemul merge dupa forma actuala.
Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

Anonymous
12:43 AM

se pare ca bipezii astia sunt disperati... Indiferenta, sila , dezgustul populatiei ii face creativi. In sensul penibil, evident. Eu am cunoscut cativa dintre ei. Nu putini. Au o constanta: jegul sufletesc, teapa, minciuna. Le au intiparite pe fata, pe trasaturi...Nefericirea lor e atat de consistenta incat mi s-a facut sila. Nevoia de exibitii materiale nu e decat o masca pentru vidul din ei... O zic fara patima. Sunt niste oameni morti care cred ca sunt importanti..

Si nu se mai satura -- asta e marea problema. Noroc cu bruma asta de democratie ca le mai atrage atentia de la lacomie si se mai macina intre ei

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved