Din nou dezinformare. Stingeti televizorul

April 3, 20080 comentarii

Tin TV. acasa si platesc abonamentul numai pentru National Geographic, Animal Planet si cateva meciuri de fotbal din Champions Ligue. Daca nu ar fi astea as renunta maine la abonament.
Dupa cum banuiam din postul precedent informatiile date de Realitatea TV sunt disproportionate. Nu sunt date acele fragmente din discutie in care spune ca nu a agresat pe nimeni asa cum spun persoanele anterioare. LA N24 am putut vedea si aceste declaratii.
Abia la jurnalele de dimineata s-a spus ca "anarhistii" erau de fapt in majoritate artisti. Nu dadea bine pentru politie. Pana si in Romania se stie ca artistii nu sunt pericol public. Eu am facut scoala in mediul artistic si stiu ca violenta este un lucru mult mai rar decat restul societatii.
Uitandu-ma atent de dimineata la locatia grupului de anarhisti am observat ca in locatia fabricii Timpuri Noi am lucrat si eu in primii ani dupa ce am plecat din invatamant la o tipografie care de asemenea inchiariase spatiul la fel ca si acest grup. Fabrica e una dintr-aceea care abia se tine pe picioare iar banii pe inchiriere probabil ca o tin pe linia de plutire. Trecutul comunist se poate vedea acolo si in halele cuprinse de rugina si in mentalitatea oamenilor. Portarii sunt niste oameni masivi destul de asemanatori cu directorul care a da interviu. Se poate ca acesti copii sa ii ia la bataie pe acesti frecvent mancatori de ceafa de porc? Probabil ca nostalgici dupa zilele cand politia tundea pe strada pe cei cu parul lung ei le-au gasit nod in papura celor care erau acolo
Cand i-am vazut pe cei ce asteptau la eliberarea din sediul politiei seara s-a putut vedea ca acesti "huligani" nu erau decat niste Emo.
L-au ales tocmai pe acest baiat nebarbierit si cu parul lung ca sa dea impresia de nespalat si boschetar cumva.
Extraordinar: politia a prins un grup de infractori anarhisti, antiNATO. Dupa succesele pe linie in materie de eradicare a coruptiei, "teroristii" din '89, mineriadele, FNI iata ca autoritatile au mai rezolvat un caz. Cei care cica is antiglobalizare. Unde au vazut televiziunile idei si comportamente "anarhiste" si antiglobaliste numai ei si autoritatile stiu. care pompeaza bani in a servi astfel de informatii celor care pierd timpul in fata televizorului
Va dau un sfat mai babesc asa: daca aveti cosmare puneti-va un afis cu politia deasupra patului si cand va veti trezi speriati veti adormi zambind la loc numai vazand afisul asta.
Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved