Coalitia Împotriva Statului Politienesc

January 24, 20090 comentarii



De curand am dat de doua petitii care se refera la lucruri oarecum asemanatoare. Pe prima am semnat-o iar pe a doua nu.

Prima se refra se refera la abolirea controversatei legi 298/2008 (privind reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului sau de reţele publice de comunicaţii...) poate fi semnata aici:
http://www.petitieonline.ro/petitie-p37662052.html

Cea de-a doua se refera la potentiala implementare a cipurilor de identificare personala. As fi semnat-o si pe asta daca se referea doar la cipuri. Dar am vazut ca o da in ocultism la un moment dat, cu 666, cu diavolul care ar fi coborat pe pamant, cu "Apelul Parintelui Iustin Parvu" si "Este vremea muceniciei! " in care nu m-am bagat. Daca ar fi fost doar despre ingradirea libertatilor si asa destul de ingradite ale sclavului contemporan as fi semnat-o. Dar daca o ia pe alte carari cu ocultismul religios eu am alte treburi.

Am vazut in cateva documentare unde problema era tratata frontal. In unele situatia era prezentata extrem de alarmist, uneori cu accente paranoide severe. Eu personal ma indoiesc ca sclavul contemporan va accepta asta. Are si el mandria lui totusi. Insa s-ar putea ca niste "baieti destepti" sa se gandeasca la asta si sa ii convinga cipurile ca sunt bune.

Nu stiu daca e in meniu sau se testeaza inca parearea opiniei publice insa poate fi adevarat si atunci fiecare ar trebui sa luam pozitie fata de acest lucru. La asta s-a gandit si avocatul Mihai Rapcea care a conceput un plan pentru contracararea unor astfel de tendinte totalitariste ale autoritatilor. Aici poate fi vazuta actiunea lui : http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=2&d=MjAwMDAwMDAwMTg1NDMz

E bine sa stim despre asta si sa urmarim fenomenul.

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved