La multi ani!

December 18, 20101comentarii


18 dec. 2010

Pentru mine anul nou nu este neaparat 1 ianuarie. Revelionul are o semnificatie mai curand matematico-birocratica ;). Anul nou e atunci cand ninge. E un fel de CTRL + N :). De multe ori am tastat combinatia asta ...

:)) Mi-aduc aminte ca la un moment dat m-am apucat sa invat ceva actionscripting pentru Flash. Eram incepator si nu stiam ca codurile nu se potrivesc de la o versiune la alta. Mergeam la biblioteca si luam nutite si apoi aplicam acasa pe o versiune diferita de flash. Fireste--codul nu mergea si tot dadeam CTRL + N pentru a o lua de la capat. Mai apasam"N"-ul si cand computerul ma intreba: "Save the document?" :)) Am apasat acel N de atatea ori ca la un moment dat nu mai mergea la tastatura :)) Un timp tastam "n"-ul cu combinatia "CTRL+V" :))

Mi-aduc aminte in scoala cum incepeam o lucrare noua atunci cand cea la care lucram de cateva saptamani nu iesea. Uneori mi s-a intamplat ca o lucrare apreciata ulterior sa fie facuta in 30 de minute dupa ce in prealabil zapacisem una asa inainte.

Asa e si cu zapada. Dupa ce lumea asta se infunda in noroi si in mohoreala vine zapada ca un Ctrl N al naturii si face totul blanc. Dupa ce a mai trecut un an de zile in care tot n-ai reusit sa faci ce ti-ai propus candva acest Ctrl N natural iti mai face o promisiune. Hai inca odata! Intr-adevar... poate ca ar trebui sa te lasi... poate ca ai luat-o de cam multe ori de la capat! Dar poate sa-ti si iasa in 30 de minute ;). De asta zapada e un semn al sperantei pentru mine. A nins si asta inseamna a(ctrl)nul (ctrl)nou .

La multi ani!
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

10:02 AM

:) La multi ani!

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved