De ce nu imi plac brazii la gunoi

February 20, 20110 comentarii

Mi-a placut inceputul acesta de an. In primul rand a nins si a fost o iarna cu zapada asa cum vad ca a fost in ultimii ani. Astfel incalzirea globala s-a mai racit un pic si avem ierni cum e normal sa fie. Apoi au fost mai putini brazi aruncati la gunoi in ianuarie. Poate a fost criza si mai putini si-au permis un brad de craciun. Sau poate ca si comerciantii i-au pus in ghivece speciale si au putut fi returnati la sfarsit de sarbatori fortati de autoritati sau de opinia generala oripilata de macelul de brazi aruncati la gunoi in ianuarie. Nu stiu. Cert este ca am vazut putini „brazi ai strazii”!

Cum sa arunci bradul! Tin minte ca noi il tineam pana spre toamna cand eram copii. Se usca de tot. In „camera de buna” nu prea intram noi asa ca puteam sa facem curatenie de 2 ori pe an; nu ne deranjau acele uscate cazute. Dupa aia am luat artificial si cred ca e mai bine decat sa il arunci la gunoi pe cel… autentic. Poti apoi sa si pui pe el cateva cetini reale pentru aroma. Macar stii ca nu ai taiat un pom inainte de a face un an pentru a-ti satisface tie o vanitate. Aruncatul brazilor ma duce cu gandul la ipocrizie. Am fost generosi de sarbatori, am ras cu prietenii, ne-am bucurat de nasterea domnului, ne-am jucat cu copiii, acum gata. La treaba! E momentul sa redevenim mitocani, cinici si inumani. Sau … seriosi! De asta detest si ziua femeii sau ziua copilului in situatia in care femeile si copiii sunt inca defavorizati. Generozitatea asta de ziua femeii, copilului sau altceva si apoi aruncatul la gunoi dupa ceremonii ma ingrozeste. La fel am fost ingrozit la scoala cand mi s-a cantat odata de ziua mea si eu trebuia sa mimez voiosia in situatia in care eu treceam printr-o perioada de introvertire…



La fel e si cu brazii! Am pastrat traditia de Craciun si apoi vedem ca ne fac mizerie in casa odata ce se usuca sau ca ocupa prea mult spatiu… Nu cumva aruncatul lui la gunoi la nici o luna dupa ce l-ai adus arata mult mai putina caldura sufleteasca decat daca nu l-ai fi luat deloc. In cazul acesta mai bine iti arati adevarata fata decat sa ti-o imbunatatesti provizoriu si apoi sa ti-o inrautatesti subit.
Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved