Iar am pierdut sfarsitul lumii...

November 11, 20112comentarii

Care va sa zica azi 11 11 2011 se preconiza sfarsitul lumii. Dupa incercarile din 1000, 1500, 2000, 2001, 01 01 2001 sau 06 06 2006 nici azi n-am putut vedea un adevarat sfarsit al lumii ci doar un sfarsit banal al zilei de azi. A naibi ea lumea asta care nu respecta dead line-urile! Lumea asta n-are shef? Nu-i taie nimeni din salariu pentru atatea intarzieri? E aproape miezul noptii si vad ca nimic. Safi sta langa mine si toarce si vad ca n-are de gand sa se sfarseasca. Mai stau 1 minut sa vad ce si cum. Desi nu cred... Adica va sa zica sfarsitul de azi a fost cum a fost si ieri si cum va fi si maine.

Acum treb'e sa recunoastem ca nici noi n-am fost pregatiti. Cu dusmanii nu ne-am impacat, de mancat, baut si altele nu ne-am saturat , nici creditul la banca nu l-am platit... N-am fost domn'e pregatiti pentru trecerea dincolo cu atatea lucruri neterminate. As mai putea sta 2 minute pana trece ziua asta... Da' daca vine sfarsitu' tocmai acum in ultimul minut si raman cu postarea neterminata? Io zic sa o termin si ma culc totusi inainte de miezul noptii. Daca il pierd pe asta in minutul care vine pe cand tocmai ma voi fi culcat totusi imi mai ramane ala din 12 12 2012. Asa ca m-am hotarat sa nu mai astept pana la final si sa ma culc.

Hai noapte buna!


PS. Daca ma trezesc maine mort inseamna ca am pierdut sfarsitul lumii sau ca l-am trait pe viu?
Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

aladdin
6:49 AM

Ieri (11.11) a fost ziua mea. Si habar n-am avut ca era sa fie sfarsitul lumii...
Constat ca lucrurile astea le aflu intotdeauna prea tarziu, dupa ce (nu) s-au consumat...

Sa prinzi un sfarsit cat mai indepartat de ziua de azi Aladdin!

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved