13 06 2013: din ghinion in ghinion pentru Myspace

June 12, 20130 comentarii




Dupa ce ani de zile Myspace a fost reteaua numarul 1 a muzicienilor, de prin 2009, de cand au lansat Myspace 3 lucrurile au luat-o rau in jos. Astazi 13 06 2013 ma trezesc cu un e-mail de la centrala Myspace in care sunt anuntat de noul profil al nu stiu carui utilizator. De fapt acesta era, probabil un mod, sa-i zicem ingenios, de a ne spune ca myspace si-a schimbat radical interfata. Doar ii zicem mod ingenios pentru ca, de fapt, el este foarte prost conceput si seamana mai mult a „nu te speria”. Cand intru pe profilul meu iata ce gasesc:







Myspace pare ca mi-a sters (si mie si altora probabil) datele personale si piesele muzicale. Ghinion!

Prima data m-am bucurat ca Myspace si-au dat seama de greseala facuta prin trecerea de la Myspace 2 la Myspace 3 prin care se anula pur si simplu posibilitatea utilizatorilor de a-si personaliza interfata. Myspace a avut mereu probleme cu designul (care parea rudimentar de-a dreptul) si foarte greoi la incarcare, in contrast cu usurinta de manevrabilitate a paginilor din facebook si twitter. Dar personalizarea interfetei era un lucru unic in randul retelelor de socializare. Odata cu Myspace 3 s-a terminat si cu asta, singurul lucru bun fiind capacitatea mai mare de stocare a datelor, adica a pieselor muzicale incarcate de utilizatori. Dar asta este deja o constanta a celorlalte portaluri de muzica de genul reverbnation, trackitdown, soundcloud si multe altele. De aceea , dupa Myspace 3, utilizatorii s-au reorientat catre aceste portaluri iar Myspace a ramas mai mult o ruina.


Myspace 3

Am asteptat sa se intample o revigorare cu Myspace in anii astia insa, portalul a parut un site parasit. De aceea, observand acest e-mail de dimineata, parca am avut asa o retraire a anilor Myspace 2 cand in fiecare zi aparea un e-mail cu titlul „x wants to be friends on MySpace!”.

 
Myspace 2

Dar, gandindu-ma la gogomaniile de dupa Myspace 3, un gand negru mi-a trecut prin minte: nu cumva Myspace a dormit rau intr-o noapte si s-a gandit sa schimbe iar in si mai rau. Si presimtirea mea s-a adeverit.

Inca nu m-am dumerit destul, s-ar putea sa fie totusi vorba de vreo mana a hackerilor dupa cum s-a intamplat in 2011: http://baldovin.blogspot.ro/2011/08/messed-up-myspace.htmlDar eu pariez ca e vorba despre o proasta si deja familiala campanie de promovare si recuperare a terenului pierdut in fata celorlalte retele de socializare care au evadat intr-o cursa in care Myspace a pierdut deja.
Nu sunt deloc superstitios. Dar daca ziua de 13 incepe astfel, atunci pot paria ca e o zi proasta. Noroc ca de diseara incepe week-end-ul ; )




Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved