Presimtire morbida in timp ce priveam avioane pe cer

November 15, 20150 comentarii


In aceste momente triste tocmai am avut sentimentul ca eram aproape de o alta tragedie. Ma indrept spre Bucuresti intr-un autobuz. Cu putin timp in urma priveam pe cer la avioanele ce decolasera de pe Otopeni. La un moment dat doua dintre ele se apropiau unul de celalalt. In primul moment m-am gandit la trenurile care pareau sa se ciocneasca in gara, vazute de pe deal cand eram copil. In primul moment m-am gandit ca nu se poate; de obicei nu sint accidente din astea intre avioane. Atunci cand se apropie unul de altul avioanele trec unul pe sub altul. Dar, cu cateva sute de metri inainte ca traiectorile lor sa se intersecteze, cel din stanga a virat brusc spre dreapta intocmai ca o masina ce vrea sa evite o coleziune.




Poate a fost o coincidenta si ele erau mult unul deasupra altuia. Am rasuflat usurat cand am vazut ca se departeaza apoi.





Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved