„Leaving Neverland”: un pseudo-documentar pentru cei insuficient informati

April 17, 20199comentarii



Era seara tarziu cand am vazut prima data pseudo-documentarul „Leaving Neverland”. Eram obosit si n-am gasit prima data la el mai nimic suspect. Plus ca lucram din greu la documentarul asta , si atentia mea era cam slabita. M-am oprit odata sau de doua ori din vizionare pentru a ma documenta, si chiar am mentionat asta in primul meu video-raspuns la acest documentar fictiune, la minutul 00:53:43 :


(daca il vedeti pe ecran mare, vedeti ca are subtitrare in limba romana!)

Apoi m-a intrigat ultima replica a partii a doua a filmului, si anume concluzia mamei lui James Safechuck, cum ca Michael Jackson ar fi fost pedofil. Cine nu cunoaste psihopatologie, trage de aici concluzia ca el ar fi violat sau abuzat sexual copii. Numai ca pedofilia nu e echivalenta cu abuzul de copii. Nu toti pedofilii abuzeaza copii, dupa cum nu toti violatorii/ abuzatori de copii sunt pedofili. Afirmatia asta e concludenta pentru nestiutori, insa pentru cei care se pricep cat de cat la domeniul acesta nu doar ca e egala cu 0, dar chiar si arata o tendinta de exploatare a prejudecatilor omului simplu fata de domeniul asta.

Totusi, am ignorat pe moment aceasta exagerare, fiind comuna printre cei specializati in alte domenii. Dar mi-a ramas in minte. Ce-i drept, afirmatiile celor 2 se cam potriveau cu comportamentul pe care il povesteau cei 2. Stiam de acuzatiile care s-au facut in 1993 sau 2003, dar nu stiam detalii. In 2003 nu ma mai interesa Michael Jackson. Asa ca n-am stat sa le analizez. Acum insa au venit in detaliu, si cateva zile am fost cam abatut, gandindu-ma ca el chiar ar fi abuzat sexual copii. Pe Facebook lumea deja il dadea clar vinovat. Dar treptat mi-au venit in minte alte erori psihopatologice si bizarerii. Cea mai importanta a fost conditionarea tulburarii bipolare a a tatalui lui Wade Robson de relatia familiei lui cu Michael Jackson. Boom. Alta prejudecata comuna! Tulburarile depresive nu se datoreaza unor pierderi, si am vorbit despre asta la minutul 9 din video-ul de mai sus.

Si iata-ma vazand inca odata acest documentar, de data asta cu mintea limpede, cu judecata critica pregatita la maxim si cu telefonul pe care imi notam ciudatenii si contradictii in declaratii. Am facut o multime de pauze de data asta, si am redeschis „Manualul de Diagnostic si Statistica a Tulburarilor Mintale”, pe care nu mai pusesem mana de cativa ani. Si de aici, am izolat o multime de alte simptome si comportamente care nu aveau sens in angrenajul povestit de ei. Si asa am ajuns sa strang material pentru ce a devenit ulterior al doilea raspuns video fata de acest documentar fictiune.

Pe langa erorile si improbabilitatile psihopatologice, am selectat un numar de 11 minciuni gogonate si manipulari grosolane pe care le-am descris in primul video raspuns, aici:



Si, recent am publicat si pe cel de-al 3-lea video, in care arat care sunt motivele psihologice, pe langa lacomia pentru mai multi bani, pe care cei doi le-au avut pentru a minti.



In cel de-al 4-lea, am analizat si posibilitatea ca Michael Jackson sa fie totusi vinovat – desi nu cred – si care ar fi atitudinea coerenta si civilizata fata de o astfel de ipoteza.




Share this article :

+ comentarii + 9 comentarii

Anonymous
9:10 AM

When I initially commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is
added I get four emails with the same comment. There has to be a
way you are able to remove me from that service?
Many thanks!

Anonymous
11:09 PM

I got this web page from my buddy who informed
me about this web site and now this time I am browsing this web page and reading very
informative articles or reviews at this place.

Anonymous
8:58 AM

May I just say what a relief to find a person that actually knows what they're discussing over the
internet. You actually know how to bring an issue to
light and make it important. A lot more people really need to check this out and understand this side of the story.
I was surprised that you aren't more popular given that you most certainly have the gift.

Anonymous
5:03 PM

It's awesome designed for me to have a site, which is helpful designed for
my experience. thanks admin

Anonymous
10:24 PM

Hello, I read your blog like every week. Your writing style is awesome, keep doing what you're doing!

Anonymous
11:09 PM

What's up everyone, it's my first go to see at this site, and article is really
fruitful in favor of me, keep up posting such articles or reviews.

Anonymous
6:50 PM

I'm no longer sure where you're getting your information, but great topic.
I needs to spend some time learning more or working
out more. Thanks for magnificent information I used to be looking for this
information for my mission.

Anonymous
8:41 PM

Hey there! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months
of hard work due to no backup. Do you have any solutions
to stop hackers?

Anonymous
12:35 AM

Great delivery. Sound arguments. Keep up the great effort.

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved