Vara frumoasa, ca repede te-ai mai dus…

September 21, 20210 comentarii



Si iata ca a venit prima ploaie rece de toamna, asa ca ar trebui sa fac un bilant al verii trecute. Am avut o vara plina, atat ca relaxare cat si ca munca. Acest an a fost dedicat cartii mele „Contributii la dezvoltarea imagologiei” , pe care l-am publicat si inca il public pe Baldovin Arte, sectiune cu sectiune, in forma de articole. Aceasta lucrare teoretica trebuia sa fie o colectie de cateva articole pentru a clarifica problemele contrastelor. Insa, in mai bine de o jumatate de an, ea a devenit o carte de aproximativ 280 de pagini. Toata vara am lucrat la ea, in majoritatea diminetilor pana la pranz, cand ieseam pe cate un traseu montan, la plaja sau in alte drumetii. Seara faceam lucruri mai simple tot legata de ea.



Asadar, textul asta mi-a atras toata atentia si m-a facut sa pun deoparte proiectele mai vechi precum documentarul despre cel de-al doilea razboi mondial, care detaliaza cele spuse aici pe aceasta tema (la minutul 01:14:46 ) In rest, am intrat intr-un razboi rece cu retelele de socializare, si ele controlate de spionajul civil dezinformational precum presa clasica. Asta a fost replica mea la modul in care De(serviciile) de telecomunicatii din toata lumea au cenzurat opiniile anti-mascarada si le-au sprijinit pe cele panicarde.

Am fost de mai multe ori la munte. O data la Herculane



Sau la Ranca



Apoi pe Varful Ciucas



Am mancat zmeura direct de la sursa



Am asteptat apusul



M-am trezit la rasarit



sau rasarit de luna



M-am imprietenit cu o catelusa simpatica



Sau cu niste magarusi


Am facut pe Steve Irwin, incercand sa-mi inving teama naturala fata de serpi



Dar pana sa-l prind pe acesta, am ratat vreo 2 inainte. Parca au intrat in pamant ca nu i-am mai gasit.



Am inspirat peisaje fara cuvinte



M-am picurat in roua diminetii



Si m-am topit in dupa-amiaza crepusculara



M-am imprimat cu soare incandescent



Si m-am absorbit în abisul pădurii



Am trait clipa pana in ultima secunda



Si apoi m-am intors in partea cealalta si am luat-o de la capat



Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved