Grevă în învăţămîntul preuniversitar

June 9, 20230 comentarii

Susţin greva profesorilor şi a tuturor categoriilor sociale pentru respect şi demnitate faţă de restul de cetăţeni occidentali. 30 de ani de slugărnicie în Occident ne e de ajuns. Am fi avut o viaţă mult mai bună cu toţii dacă am fi făcut o grevă generalizată în întreaga societate acum 20-25 de ani. Dar am fost prea naivi să credem în onestitatea capitalismului, cel puţin la fel de mincinos şi criminal ca şi comunismul.


Din nefericire, mi-e teamă că o astfel de trezire a spiritului civic s-ar putea să fie cam târziu pentru noi românii. În ceea ce mă priveşte, deocamdată însă renunţ la orice fel de proteste de stradă în favoarea unei descrieri fidele a capitalismului prin deschiderea ochilor şi a altor încă naivi în ceea ce priveşte acest sistem social criminal. La ce am descoperit în spatele tragediei de la Pearl Harbor, protestul de stradă e o joacă. Dublarea, triplarea şi chiar înzecirea salariilor tuturor este o cîrpire temporară a problemelor noastre. A ieşi să protestez alături de nişte lideri de sindicat politruci puşi acolo de însuşi establishment, e cam prea puţin pentru mine şi experienţa mea de activist civic.

 

Avem nevoie de schimbarea sistemului și nu de cīrpirea lui. Soluția pentru toți este venitul minim garantat și stimularea economiei automatistevenitul minim garantat și stimularea economiei automatiste




Capitalism=comunism avansat= fraudă= escrocherie= crimă
Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved