Banc tragico-comic in acord cu spiritul acestor zile

January 24, 20121comentarii

Un medic a iesit la plimbare si a vazut o babuta stand pe o banca fumand o tigara. Medicul i-a spus:
–"E imposibil sa nu observ fericirea de pe chipul dumneavoastra. Care este secretul? “
Ea ii raspunse:
–“ Lucrez mult, nu ma culc pana la 2 noaptea, timp in care lucrez la studii si proiecte, ma trezesc pe la 6 dimineata ca sa ajung la timp la serviciu.
Nu fac sport, nu ma distrez si nici nu am viata sociala. La sfarsit de saptamana lucrez intruna sa-mi termin lucrarile la timp, si daca e sarbatoare, de asemenea, nu iau micul dejun, pranzul si nici cina pentru ca nu am timp.
Sunt mereu stresata din cauza termenelor de predare a documentatiilor, sarcinilor si a meeting-urilor cu sefii de la alte compartimente care vor sa le prezint lucrarile si vin cu tot felul de observatii mai mult sau mai putin pertinente..”
Medicul i-a raspuns:
–“E extraordinar! Nu pot sa cred. Ce varsta aveti??”

– „34”, ii raspunse babuta







Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

5:28 AM

As vrea sa cred, dar sunt convinsa ca babuta glumea. Cand muncesti atat de mult, cand n-ai timp sa mananci..., nu imbatranesti, ci te mentii. Insa, buna gluma, mai ales ca e o oglinda a starii de fapt din zilele noastre. Am zambit, sa stii!

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved