Bilant 2011

January 1, 20125comentarii

Dupa realizari per total 2011 ar fi trebuit sa fie cel mai bun an dintre toti. As fi multumit ca 2012 sa fie ca 2011. Imi doresc mult mai multe dar e bine si cu astea:

1. am reusit sa ma „sustrag” dintr-un stil de viata stresant. Am muncit mai putin pentru corporatisti si mai mult pentru mine.
2. am incercat sa dau la o parte pe cat posibil lucrurile urate din lume care ma disturbau in trecut. Am desfiintat TV-ul. Ma feresc cat pot de mult de orice fel de „news”. Vad lumea ceva mai frumos si m-am inconjurat de ceva mai multe frumusete.
3. am publicat (in varianta tiparita) „Cubismul lui Picasso” si „Principiile artei teoretice”.

Nerealizari:

1. faptul ca n-am mai reusit sa fac o piesa ca „Deep ocean legend”.
2. neglijarea vietii personale si a celor apropiati. Aici e buba. Daca as fi rezolvat problema asta as fi avut un an perfect. Asta e. Am avut ani in care mi-am neglijat total cariera sau activitatile in favoarea consolidarea relatiilor cu cei apropiati. Nici atunci n-am fost multumit asa ca pentru moment am ales „cariera”…
3. n-am facut destula arta
4. n-am reusit sa public (in varianta tiparita) sau sa traduc in engleza cea mai importanta lucrare teoretica a mea „Dinamica psihologiei abisale”. Ramane pentru viitor.
5. n-am prea avut timp de blog.
6. mai putini bani ca in trecut. Dar cu asta m-am impacat. Majoritatea sunt in aceeasi situatie :D

Par mai multe nerealizarile insa am lucrat foarte eficient la un proiect care se va termina la inceputul acestui an intr-o luna sau doua care de fapt rastoarna ierarhia.

Ce voi face sigur:

Mai intai voi termina „Corruption story” , proiectul de care vorbeam la care lucrez deja de mai bine de 3 ani si caruia i-am dedicat tot anul trecut. Din cauza lui n-am mai avut timp sa mai fac muzica dar anul asta mi-am propus 5-6 piese noi. Le am deja schitate, imi trebuie doar timp sa le dezvolt.

Ce as vrea sa fac:
1. sa termin noua mea carte aflata in lucru: „Reversul psihopatologic al sclavagismului”.
2. sa ma apropii mai mult de comunitate si sa fac o arta care sa arate si jumatatea plina a civilizatiei actuale.
3. un videoclip la una din piesele mele. Probabil la „Pentru tine”
Share this article :

+ comentarii + 5 comentarii

Multumesc de vizita
si semnul lasat!
Iti doresc un an plin de bucuri
si multa fericire!
LA MULTI ANI,2012!

Sunt curioasa de noua ta carte. Multa inspiratie!

@ Elena
cu mults placere. anul asta mi-am propus sa stau macar o ora pe zi in comunitatea blogosferica :)

@Cristina

Mc. Am sa incerc s-o termin anul asta. Nu stiu daca voi putea. Depinde de proiectele paralele in care voi fi implicat.

4:46 AM

Incantata de cunostinta .
Am intrat fara sa bat la usa..insa era deschisa si m-am sters pe picioare...hi,hi..
Fain.Iti doresc un an in care sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus si poate mai mult.
prima impresie..e de ,,om ansamblu'' si cred ca trebuie sa fiu atenta la detalii pentru a putea sa-ti scriu mai mult.
Numai bine.

Am lasat-o special intredeschisa :) Mc pentru vizita :)

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved