21, 15 km in timpul de 01 56 20

October 7, 20130 comentarii





Ieri am alergat semimaraton in timpul de 01 56 20. Sub 2 ore mi-am propus si asta s-a intamplat. Astept acum rezultatele oficiale pentru a vedea daca am terminat in prima jumatate. As fi putut alerga intregul maraton de 42 km insa asta ar fi insemnat sa pierd peste 4 ore. E aproape o jumatate de zi. Nu-mi convine. Pai ce, doar nu esti la carciuma sa stai acolo toata ziua. Am vazut pe cei care se chinuiau singuri pe strada mai mult mergand decat alergand. Unii soferi opriti de politie si intorsi din drum pe alte rute nu aveau cuvinte de lauda fata de ei. Asa ca prefer sa ma pot apara singur cu o fuga mai ferma in fata eventualelor injuraturi din partea traficantilor motorizati, fara ajutorul politiei :) . O sa incerc maratonul atunci cand voi face semimaratonul la cel mult 90 minute. In cazul asta mi-as permite sa pierd sub 4 ore alergand.



Tinand cont ca anul trecut http://baldovin.blogspot.ro/2012/10/alo-atena-ma-auzi-hai-c-am-invins-nu.html am facut 01 45, abandonand la 17 km, se vede ca am progresat. M-am mai antrenat prin parc de atunci insa nu am tras de mine cu dintii inclestati. Am lasat lucrurile sa curga de la sine. La fel am facut si in cursa asta. Am alergat de placere, lejer. Am facut si poze, m-am mai oprit sa reglez imaginea. Abia pe ultimul km am tras un pic mai mult, vazand ca cei din spate incercau sa ma depaseasca, crescand viteza. Fata de anul trecut n-am mai fost depasit de toata lumea, din contra, mai mult am depasit eu. Ultima suta de metri am facut-o intr-un sprint accelerat, vazand ca o fata vrea sa ma intreaca. Avea un tricou cu #salvatirosiamontana si am zis sa ma tin dupa ea. Pana la urma mi-a luat-o complexul de inferioritate inainte si am depasit-o clar. La anu’ vreau sa incerc asta si cu baieti :D . Am prins-o si i-am luat si imaginea dupa cum se vede in poza de mai jos.




Cursa a fost plina de mesaje impotriva RMCG si pro Rosia Montana.






Evident, nici un alergator cu simbolurile RMGC. Mineritul cu cianuri este popular doar in reclamele mincinoase http://baldovinconcept.blogspot.ro/2011/01/exemple-de-manipulare-si-obedienta.html (scuze de pleonasm) ale corporatiei. Am fotografiat si eu cateva. Au existat si alte costumatii inedite. Cel mai mult mi-a atras atentia un cosar. In final vreau sa il prezint pe un erou. Se afla in poza mea de grup de sus, in partea stanga. El a alergat cu ditamai steagul cu sigla „Salvati Rosia Montana” si, in final a terminat semimaratonul inaintea mea. Asta da dedicare unei cauze. Bravo! Cinste lui/ Cinste lui/ Cinste Anonimous-ului


Editare ulterioara , la rece:

Luat cu facutul pozelor si cu apasatul ciudat pe display-ul telefonului am dat , din greseala, stop la cronometru la inceputul cursei. Asa ca am trisat vreo 6 minute.


 Eu cautand prin telefon in log sa alerg :)

M-am uitat ulterior pe timpul oficial de aici: http://www.mysdam.it/events/event/results_26387.do . Asadar am iesit pe locul 755 din 1606 concurenti. Eu am concurat cu nr . 8158. Am iesit mai sus de jumatate si asta e jumatatea plina a paharului. Jumatatea goala e ca nu am scos totusi sub 2 ore. Dar stiu ca o pot face si numai indolenta, pozele si ghinionul a facut sa nu scot. Data viitoare imi propun 01 40 la semimaraton.

Aici sunt la finsh:



Hai ca arat a alergator, nu?

Adaugare din 01 12 2013: Astazi am participat la un alt semimaraton. Am scos 01 50. E bine ca am scos clar sub 2 ore dar e rau ca nu am reusit sa scot 01 40, asa cum mi-am propsus anterior. E mai complicat de redus timpii :)


Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved