Pamantul are paduchi. Chevron se cheama...

October 6, 20130 comentarii





Cica, din cauza paduchilor din rasa Chevron care-l inteapa, pamantul s-a zgaltait in dimineata asta pe la pe la 5 fara ceva. Am auzit ca in alte parti sunt mai multi paduchi si s-a zgaltait de mai multe ori zilele astea.



Papagalul meu Chiri (the lady killer), m-a trezit facand zarva mare. Am auzit ca animalele au puterea de a prevedea cutremurele. Nu stiu daca el a inceput scandalul inainte de cutremur sau dupa, dar cert e ca m-a trezit. Pentru ca mi-a omorat 2 femele ma gandeam sa nu mai iau altul dupa ce el va muri. Dar, dupa chestia asta, m-am razgandit. Mai mult decat atat, daca-l mai vad ca se agita imi iau discret laptopul si fac o vizita pe afara… ;) Azildimineata am vrut sa ies dar, simtindu-ma leganat, am adormit la loc.

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved