Delta Dunarii - iulie 2016

July 22, 20160 comentarii



Viata mea nu-i nici pe departe una monotona sau resemnata. E chiar vesela. Temele urate pe care le abordez in aceste spatii ma deprima profund insa nu ma tine mult. Sunt atatea lucruri minunate in aceasta lume care ma inveselesc incat pot spune ca duc o viata mult mai frumoasa decat e trista. Nu prea scriu despre temele frumoase pentru ca imi a mult timp sa le traiesc pe viu, cum s-ar spune. Dar o sa incerc sa mai consemnez si articole cu teme optimiste, si sa functionez in doua ipostaze de jucator si spectator. Pentru ca sunt un optimist. Sunt un optimist noncorporatist si nonguvernamentalist. De fapt asta e secretul optimismului sanatos. Daca crezi in visul american si in politicieni, mai devreme sau mai tarziu optimismul tau se va termina. In fine.

In acest post prezint unul dintre cele mai minunate locuri in care am fost. L-am vizitat de mai multe ori si mi se pare de fiecare data la fel de fermecator.




















Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved