Protestul din 10 august 2019 suprimat de cazul Caracal

August 11, 20190 comentarii



Protestul din 10 august 2019 s-a desfasurat la fel de pasnic si fara incidente precum protestele pentru Rosia Montana. Acele proteste au fost de fapt un sondaj de opinie, un referendum asupra disponibilitatii romanilor de a-si asuma responsabilitatea unui viitor dezastru ecologic de tip Cartej. Desi RMGG ne asigura atunci ca barajele de decantare ale cianurilor sunt sigure, totusi peste tot in lume ele au cedat. Ceea ce s-ar fi intamplat in viitor si la Rosia Montana, daca astfel de proiect de exploatare ar fi reusit. Statul roman a fost smecher atunci. A luat banii de la RMGC ca lobby sau publicitate in media, insa a incurajat o atitudine diferita din partea strazii. Protestele antiRMGC au durat pana tarziu in noapte, fara ca jandarmeria sa se comporte violent. In restul protestelor din perioada postdecembrista s-au inregistrat violente, dupa modelul pe care eu l-am relatat in acest documentar:


Fara provocarile diversionistior implantati de catre institutiile de spionaj popular protestul de pe 10 august 2019 s-a desfasurat fara incidente.




Dar numarul celor iesit a fost pe undeva mai jos jumatate. ProTV zice c-ar fi fost 24 000 de oameni. Mie mi s-au parut intre 30-40 de mii. Fireste, oamenii au fost si speriati de represiunea de anul trecut, insa inclin sa cred ca efectul cel mai mare pentru slabirea furiei populare si diminuarea protestului anuntat este ingineria sociala de la Caracal despre care eu am vorbit in acest articol . Dupa acest protest inclin sa cred in aceasta ipoteza mai mult decat existenta unui sadic ucigas in zona. Desi, cele doua ipoteze se pot imbina.


Si vad eficacitatea acestei inginerii sociale geniale la mine insumi. Dupa ce am vazut comentariile scrise de „popor” pe profilul Danielei Dinca  mi-am dat seama ca acesti oameni sunt mult mai rai decat capitalismul salbatic insusi, care a orchestrat aceasta inginerie sociala. Spionii au omorat o fata sau doua. Imbecilii astia vor sa omoare toata familia lui Dinca, eventual si pe altii cu numele similare. De ce sa-mi mai pierd timpul pe la proteste pentru a apara „blajinul popor” impotriva capitalismul salbatic! Lasa-l sa-i extermine! Petre Tutea avea dreptate.

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved