4. Alte erori din aceste chestionare, facute de Garcea chestionatorul mai mult sau mai putin intentionat

August 11, 20170 comentarii


Cu Garcea la luat permisul auto



Toate exemplele pe care le-am relatat pana acum sunt imbecile. Unele sunt astfel pentru ca asa a vrut Garcea chestionatorul sa iasa. Altele sunt asa pentru ca a incercat sa para mai destept sau mai experimentat in alte domenii decat este.

Acest capitol final are chestionare stupide facute exclusiv de Garcea chestionatorul nu din intentia lui maladiva de a ambiguiza o tema insuficient de clar formulata de Garcea legislatorul si nici din intentia lui tipica de a parea mai destept decat e, asa cum s-a vazut in precedentele capitole. De data asta Garcea chestionatorul a emis in mod natural chestionare stupide, conform cu insasi conditia sa de limitat intelectual.

Acest capitol contine tot exemple de chestionare stupide, dar nu neaparat pentru ca a vrut sa ii iasa asa, sau pentru ca intra in alte domenii, ci pentru ca asta e nivelul lui (de fapt „lor”, pentru ca aceasta colectie de chestionare a fost facuta de mai multi Garcea, si pe mai multe generatii) . Cu toate astea exista unele chestionare pe care le-am inclus in acest capitol ce au in ele urme de intentie de a provoca confuzie sau aroganta multidisciplinara esuata. Dar, fie ele sunt usor de rezolvat, fie problema lor centrala nu consta in aceste detalii. Am dedus cumva ca absurditatea lor consta mai mult in inertia nivelului intelectual scazut al lui Garcea chestionatorul, si iata ca astfel a luat nastere acest al 4-lea capitol din acest text.

4.1. Teme absurde


Am creat aceasta prima sectiune din doua chestionare ce puteau fi incluse in cea dedicata pretentiei de multidisciplinaritate medicala a lui Garcea chestionatorul, respectiv aici. Am decis totusi sa le rup din acea sectiune si sa le constitui intr-una noua aici pentru ca tema medicala in care ele au intrat nu e atat de complexa incat sa dea alura ca el ar face pe marele profesor universitar doctor pe la vreun spital de renume. Dimpotriva, tema e simpla si e usor de dedus raspunsul corect din variantele de raspuns oferite. Doar ca obiectul lor e absurd prin modul in care sunt concepute. Iata o astfel de intrebare ce atinge culmea stupiditatii prin tema sa!



Intrebarea este in asa fel pusa incat nu se precizeaza cine face aceste operatiuni. Ele par a fi de competenta unui medic sau asistent, ceva. Tema ei este una strict medicala. Ce sa caute un sofer sa intervina asupra plagilor unui accidentat, in situatia in care cei mai multi nu pot opri sa se uite? Personal, nu pot sa fac asta, si foarte probabil ca nu as interveni intr-un caz. Si nu poate fi intemeiata vreo obligatie a unui sofer sa intervina. Garcea chestionatorul are reverberatii medicale profunde, dupa cum l-am mai aratat in articolul mai sus linkat. Stiu ca obligatia mea e sa incerc o resuscitare de urgenta si sa scot victima dintr-o potentiala situatie periculoasa. Restul e treaba profesionistilor din sistemul medical. Cand am dat de ea am bifat a, gandindu-ma exclusiv la ce e normal sa faca un medic in situatia unui accident. Stiind ca in aceste teste exista intrebari care nu se refera la starea mea de potential conducator auto cu permis de conducere de tip B, nici nu m-am gandit ca eu as extrage acesti corpi din plagi.

Paradoxul e ca exista totusi cel putin o situatie in care raspunsul declarat corect de Garcea chestionatorul este totusi de neurmat. Daca noi suntem victima, e normal si firesc ca sa incercam o extragere a unor corpi straini periculosi pe termen scurt din plagi ceva mai superficiale si mai mici. Sa luam un prim exemplu o situatie ipotetica cu un vehicul care transporta sare si care este implicat intr-un accident oarecare soldat cu o plaga in care intra sare. Un alt exemplu este cel al unui vehicul normal care loveste iarna un recipient special in care exista sare pentru antiderapare. In ambele situatii exista riscul ca sarea sa ajunga pe plagi. Ce facem atunci? Asteptam tacticos venirea medicilor in timp ce victima se chinuie si urla? Cred ca si eu as incerca atunci o naturala incercare de scoatere a acestor corpi straini din plaga victimei. Deci iata ca e nevoie de nuantari mai clare la acest chestionar.

Iata ca in locul unei intrebari normale de genul „Ce trebuie sa facem atunci cand intalnim primii un accident cu victime?” cu variante aditionale, avem pusa o intrebare din aceasta ambigua si cu raspuns variabil, neprins in totalitate in variantele oferite.

Aceeasi problema in urmatorul chestionar:



Daca plagile sunt infectate asta inseamna ca a trecut ceva timp de la producerea traumatismului. In primul moment al accidentului este prioritara oprirea sangerarii si resuscitarea cardio-respiratorie. Este tot ce trebuie sa aiba in minte un sofer care poate ajunge in aceasta situatie nedorita. Restul e treaba unui medic sau unui profesionist din sistemul medical. A umple mintea cursantului cu acest tip de informatii, in situatia in care el trebuie sa se concentreze pe invatarea legislatiei este un semn de iresponsabilitate sociala, despre care am discutat mai detaliat aici  .





Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved