Urare la ceas de sarbatoare

December 31, 20082comentarii

cu ocazia prilejului schimbarii anului

va doresc doar implinire,
libertate de gandire,
fara pic de saracire.
Sa nu v-afecteze criza,
Sa simtiti la vara briza,
Sa nu va pierdeti serviciul
Sa nu va intalniti cu bricul

Sa vedeti cat mai rar seful
Sa va demisioneze proful



Si sa va vindeti cat mai scump libertatea.

Iar daca puteti sa nu v-o vindeti deloc atunci pastrati-o pentru voi.

La multi ani!
Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

Anonymous
3:45 AM

Pana sa citesc asta, nici nu mi-am pus problema asa, ca libertatea se vinde.
Acum ma intreb: dar poti sa nu vinzi deloc?
Poti sa daruiesti; dar poti supravietui asa (in conditii uzuale, cand nu ai nu-stiu-ce resurse si trebuie sa vinzi ceva ca sa te intretii)?
Cred ca iti poti permite sa daruiesti, abia dupa ce acumulezi suficient (vanzandu-ti inevitabil din libertate)...
La multi ani!

12:46 AM

:) Iti dai seama ce bine si-a facut sistemul treaba incat ne miram cand descoperim lucruri evidente, lucruri care au fost langa nasul nostru tot timpul dar carora am fost dresati sa le dam atentie!
La multi ani si tie!

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved