Balada Sclavului 2009

August 3, 20096comentarii

Dupa primele doua versiuni (1, 2) mai putin reusite cred ca am reusit sa ii dau celei de-a 3-a o forma satisfacatoare. Am mai scos din versuri si am lasat mai mult sunetele sa vorbeasca.






Share this article :

+ comentarii + 6 comentarii

Anonymous
6:21 AM

suna bine loop-urile luate de prin alte parti dar combinarea lor e neinspirata, pianul electric e f tare pe alocuri si compozitia firava

in privintza versurilor, nu se intzelege mai nimic, dar m-ai facut sa rad :))))))))))))))))))

12:20 PM

Ce am luat din alte parti este softwere-ul. Nu zic ca softwere-ul e putin. Recunosc ca tool-urile acestuia fac mare parte din muzica mea, iar eu sunt doar un dirijor al lui. Dar sa nu crezi cumva ca am luat audio-uri facute de altii si le-am adus aici. No. N-am facut DJ-eala.

Iar daca te pricepi asa de bine pe cat lasi sa se inteleaga compara piesa asta cu celelalte 2 variante anterioare si ai sa vezi ca sunt unele note (de MIDI) identice doar ajustate la instrumente diferite. Si sunt simplu de scris. Nu e nevoie de luat din alta parte .

Daca te-am facut sa razi s-ar putea sa fii ori foarte ipocrit, ori foarte cinic ori sa ai un simptom schizofrenic (negativismul catatonic). Daca ar fi sa pariez as paria 60 % pe cinsim (cultural) aristocratoid , 39% pe ipocrizie si 1% pe schizofrenie catatonica.

Nu se rade de asa ceva chiar daca muzica ar fi proasta. Aproape ca n-ar trebui sa mai vezi muzica in acest caz ci doar un sistem social absolut inuman. Dar cinismul aristocratoid nu are ochi pentru asa ceva. Prefera un eroism absent!

Feno
1:16 AM

Nu e chiar genul meu insa melodia e frumoasa. Nu stiu daca o sa ai succes insa cu ea ca e cam trista

11:26 AM

Mda. Succesul e si el important. Insa nu e totul. O sa-ncerc si teme "mai de succes" dar tot astea ma vor face sa continui

Mihnea
1:29 PM

Exista umor si in muzica, nu tre sa fi ipocrit ca sa-l sesizezi. Trec peste revolta specifica fiecarui incepator orgolios ce se manifesta atunci cand este criticat. Cuvintele pompoase si insultele nu te vor ajuta sa faci o muzica mai buna. Si nu uita... oricat de mult ai crede ca te pricepi la un lucru, exista altii care se pricep mult mai bine. Nu-ti mai zic nimic legat de calitatea muzicii tale, ca sa nu te superi din nou si sa renunti la zdranganica.

11:51 PM

Man, nu m-ai inteles. Daca esti autorul primului comment nu ma deranjeaza atat faptul ca tie nu-ti place muzica mea. E ok. Eu fac arta de ceva vreme si sunt obisnuit cu faptul ca unii oameni nu imi gusta arta. Faptul ca am ales sa public commentul e un indiciu desi ma gandesc sa gonesc d pe blogul meu pe cei ce n-au lucruri comune cu mine. Nu e foarte placut dar nu ma deranjeaza atat incat sa ii raspund asa cum i-am raspuns lui anonimous. Piesa asta nu are nimic comic in ea ci doar pretentia kitschoasa, veche cum ca si omul de rand merita 5 minute de atentie.
Eu sunt sigur ca rasul unuia e plansul altuia in societatea actuala dar numai daca esti cyborg cinic te poate amuza disperarea plebei.

Sa fim seriosi, muzica populara e f. proasta si f. simpla de cele mai multe ori. Asta e. Iar teoriile cu compozitia ma lasa absolut rece. Eu am predat artele vizuale si stiu ca acest concept tine de perimata estetica clasica. Arta contemporana scapa de f. multe ori de ea. Nu se mai aplica. In istoria artei chiar a existat un curent care s-a numit pur si simplu "bad painting" si nu voia sa fie altceva. Asa ca degeaba imi reprosezi

De fapt mare parte din rasul in cauza atesta cinismul sau ipocrizia mercenarului fata de omul simplu si fata de emotiile lui brute. Tu iti dai seama in ce masura mentalitatea ta e una de cyborg ce nu accepta dreptul la viata si demnitate a sclavului? Probabil ca nu pt. ca nu faci eforturi sa te intelegi si preiei de-a gata prejudecati venite de la autoritati. Asta e ce m-a deranjat mai mult.

Ce te pot anunta e ca de muzica nu ma las. E un vis din adolescenta si in momentul asta doar asta ma motiveaza. Asa ca o sa mai auzi multe piese pe blogul asta, nu-ti fa vreo speranta.

Ma bucura ca imi spui sa ma las de "zdrangazdranga". Eram pe undeva printr-a 9-a si mergeam si eu ca incepator la discoteca. Tocmai invatam sa dansez break dance, cu care cam cucereai discoteca pe vremea aia. Cum nu stiam prea bine probabil ca eram un pic ridicol. a venit o tipa mai mare la mine, si mi-a spus sa ma las de "meseria asta". Numai ca intr-un an 2 eram maestul discotecii aleia si unii imi aduceau palaria cand dansam. N-am mai vazut-o pe tipa respectiva la discoteca in acea perioada dar stiu ca de cand mi se dusese buhul ma evita sistematic. Ei! Imi doresc ca in cativa ani si tu sa ma eviti atunci cand voi produce o muzica buna ;)

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved