In vizita la templul suprem al fotbalului, stadionul Santiago Bernabeu din Madrid

October 25, 20180 comentarii



Recent am fost intr-o calatorie la Madrid, care m-a marcat cum nu m-a marcat niciuna pana acum. De mult timp voiam sa fac o astfel de calatorie, si iata ca pana la urma am reusit-o la propunerea fanilor Real Madrid Romania. Asa ca unii din noi membrii Juntos Pena Romania am decis de comun acord, (prin vot) pentru a vedea meciul cu Levante. Cu meciul nu ne-a prea iesit planul. Dupa succesele incredibile din ultimii ani Real Madrid trece prin cel mai slab start de sezon din istoria sa. Desi ne-am ales un meci teoretic usor, Realul a luat bataie acasa cu 1-2, jucand totusi bine, mult mai bine decat adversarul.



Si cu toate astea, am trait cateva zile memorabile, vazand atat o parte din oras cat si stadionul celui mai important club de fotbal din istorie. Am fost prin mai multe orase europene importante insa capitala Spaniei m-a impresionat cel mai mult. Am scris un prim articol aici despre eleganta rafinata a Madridului in contrast cu grosolania spatiilor urbane din Romania. In el am atins si unele teme sociale care se pretau pentru acesta, dar si altele artistice. Mult timp am oscilat daca sa il public aici sau pe blogul de arte insa pana la urma l-am publicat acolo, urmand ca aici sa ma rezum doar la fotbal. Republic totusi si aici unul dintre cele doua filme pe care le-am facut observand cladirile de acolo.



Daca doriti mai multe, accesati celalalt articol linkat mai sus.

Asa ca n-am decat sa las fotbalul sa vorbeasca, intr-o engleza cam stricata datorita emotiilor care m-au cuprins, dar si a faptului ca in ultimii ani am vorbit-o mai rar. In video-ul de mai jos am surprins momentul premergator meciului, cand suporterii se pregateau sa intre pe stadion.



Iata-ma aici intrand pentru prima data in interiorul stadionului, cu emotiile incredibile pe care le-am trait acolo filmate pe viu:



Si aici in postura de madridista:



In video-ul de mai jos am filmat intrarea echipelor pe stadion pe fondul frumosului imn al lui Real Madrid (y nada mas)



Marcelo ne-a salutat cand a iesit la incalzire.



Iata-l aici filmat de mine la mai putind de 10 metri:



Iar aici e golul lui, singurul marcat de Real Madrid in acel meci, care a fost validat (au fost alte 2 anulate):



Turul stadionului a fost ceva coplesitor, se si vede pe video numeroasele greseli pe care le-am facut, cuprins de emotii:



Aici iata-ma pe scaunul antrenorului in sala conferintei de presa:



In final iata-ma in celebra piata Cibelles, acolo unde Real Madrid sarbatoreste castigarea trofeelor



Iar ultimul vis, dar nu cel din urma a fost sa dansez Smooth Criminal pe stadionul Realului. Iata-ma, fara costum sau repetitii (indispensabile unei sincronizari bune), dar cu mult entuziasm:



Mai postez cateva imagini luate in ziua meciului de langa stadion:














Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved