Şi o temă erotică, să ne mai relaxăm

March 31, 20230 comentarii

Dacă tot nu a existat o temă notabilă în politică în aceste săptămâni, iată că postez şi ceva mai vesel, cu temă erotică. Mai exact, postez un sfert de videoclip pentru o piesă de-a mea ceva mai veche. Printre editare de documentare, proiecte muzicale, studiu pentru cartea pe tema teoriei imaginii de pe Baldovin Arte şi cea pe tema societăţii automatiste de pe Baldovin Concept , am găsit timp acum vreo 2 ani să încropesc o mică coregrafie pentru primele strofe şi primul refren al piesei „Hot”. În această iarnă am şi editat cele filmate şi a ieşit aşadar acest sfert de videoclip, pe care deja l-am postat pe Arte . Recent am postat acolo o tema simfonică extrem de dureroasă, aşa că o contrabalansare a situaţiei e binevenită. N-aş vrea să dau falsa impresie că aş avea gânduri sinucigaşe, ci doar momente tranzitorii normale de supărare.



Repostez aici acel video împreună cu câteva detalii despre intimitatea mea. N-am mai spus aici până acum, dar eu în viaţa privată sînt foarte sexos, inventiv şi deschis spre diversitate, dar niciodată abuziv în pat faţă de parteneră (neapărat femeie, deşi n-am nici cea mai mică urmă de homofobie) . Lucrurile pe care le-am aflat despre această cacealma numită civilizaţie i-ar deprima pe mulţi, însă ştiu să las la uşă mizeria ei şi să mă bucur de partea bună a vieţii, cea care contează cu adevărat. Nu există în viaţa mea privată nicio urmă de resentiment convertit spre parteneră, ci doar flori, şampanie, fusecuri/ciocolată şi viori. Sau , în cazul ăsta, nişte noise-uri sintetice languroase, dublate de câteva figuri de dans senzuale. Cea mai mare parte din viaţa mea e pozitivă, deşi pe platforma asta tot postez teme pesimiste. Ceea ce vă doresc şi vouă, cei care urmăriţi această platformă.





Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved