Cum era aia cu măștile care protejează de COVID -19?

July 10, 20230 comentarii



Am făcut o mică renovare în casa părintească, prilej cu care mi-am scos de prin rucsacuri una dintre măştile presupuse anti -covid de acum 2-3 ani pentru a mă proteja de praf. Am mai folosit astfel de măşti când mi-am renovat apartamentul pe care mi l-a furat banca (la comanda altora de mai sus) . Ca şi atunci, şi de data asta am experimentat ceva similar, anume că praful tot intră prin mască, indiferent de cât de bine aş fi pus-o eu pe faţă. După 2-3 ore de muncă în praf iată cum arăta masca mea.  



Să crezi că această ţesătură ar fi oprit un virus e un semn de credulitate faţă de multele minciuni ale autorităţilor, printre care şi naraţiunea COVID -19. Din păcate prea mulţi au înghiţit această găluşcă fără să o rumege, alţii şi-au pierdut judecata critică sub presiunea unei constituţii psihopatologice de tip ipohondric ... Însă e bine că nu au făcut mulţi astfel de teste şi nu s-a răspândit vestea, altfel am fi fost obligaţi să purtăm una la 10 minute. Era doar 3-4 lei. Dar una la 10 minute ar fi adus ceva bani frumoşi profitorilor sociali pe baza unei nevoi contrafăcute în piaţă pentru acest produs…  
Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved