Cenzură clasică in dictatura capitalistă a informaţiilor despre evenimentele din decembrie 1989

August 8, 20230 comentarii



După experienţa cu cenzurarea informaţiilor despre Pearl Harbor pentru marele public de către Youtube, situaţia s-a repetat astăzi pe contul TVR, când am încercat să postez un comentariu legat de ce s-a întâmplat cu adevărat în decembrie 1989, aşa cum am descris în cel mai recent documentar al meu „Eroii au murit.1989. CIA” . Am filmat întreaga operaţiune de cenzură aici:



Nu doar contul Youtube al TVR îmi cenzurează comentariile, ci orice alt canal unde este trafic mare, un alt indiciu că intenţia de a ţine acest popor în minciună şi mizerie e orchestrată dinspre Vest. Orice fel de cuvânt pe care îl scriu în secţiunea de comentarii a acestor canale vizitate de mulţi utilizatori e pur şi simplu şters. Am văzut că sînt unele canale cu vizitatori puţini, unde mi se păstrează comentariile, pentru moment. Probabil că astfel de exemple sînt folosite apoi pe post de contra-argument pentru cele spuse de mine aici. Mi-e silă de capitalism aşa cum nu mi-a fost vreodată de altceva. Acest sistem social este bazat pe minciună, fraudă şi crimă, la fel ca şi celelalte. Modul în care el ţese mitul peşterii în jurul supuşilor, ţinându-i în robie, e absolut grotesc. Scârbă eternă pentru CIA şi capitalism.







Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved