Vehcineee! Uitete ca sa bate Handreea Marin cu Rahduleaasca!

October 31, 20074comentarii

Daca s-ar face scandal in tara asta pe lucrurile care merg cu adevarat prost cred ca am fi primii in lume in materie de civilizatie. Scandalurile noastre mondene vizezaza nu comunitatea ci persoanele, orgoliile lor, elemente marunte din viata lor. Obisnuit cu mizeria de fiecare zi romanul se bucura cand vede la altul probleme... Are astfel impresia ca se intampla si la case mai mari... Daca protagonistii sunt vedete atunci strada e pustie cum era pe timpul lui Ceausescu cand se dadea desene animate sambata.

Cautand imagini cu politicieni pe care sa-i capturez in film aseara am dat peste cele doua Divolitze ale teviziunilor certandu-se fiecare pe limba ei in direct da' indirect ca fiecare era la televizuini diferite...
Nu urmaresc presa da' se pare ca scandalu' a 'nceput saptamana trecuta cand Raduleasca s-a bagat peste munca de pionierat a Marinei de benefacere nationala si a inceput sa aduna bani pentru salvarea copilului Lianei Stanciu atentand astfel la statutul ei de Regina a Minunilor.
Cu un zambet de soare cu dintzi Marinimia ii propuse:
--Hai sa adunam impreuna banii pentru micutza (in traducere- "poate invetzi ceva de la mamica ta. Hai sa-ti arat eu cum se face mai tzaca ca eu fac asta de 9 ani seculari, eu sunt pretutindeni si nicaieri, eu infinita si imuabila, varianta feminina a lui Hristos... ")
Cu o privire glaciara invadata de bunatate Raduleasca raspunse:
-- Lasa ca deja am strans destul (in traducere- "nu fa... am si io. Io sunt fica lui D-zeu nu tu miaaau ...sitz voi demonstra ca pot si ca te voi bate la audientza si ca voi castiga si mai mult si mai mult, voi avea milioane si voi imparti la saraci care ma vor iubi. Numai Eu, Eu si Eu. Numai eu pot sa fuck minuni ce faci tu sunt pacaleli. Eu is si Supraeu.")
Oricum, faza e ca Marinimia Sa nu s-a sfiit sa intrebe pe la colturi daca e adevarat, daca Radu a strans toti bani. Pfff! Exact ce se astepta. "Vaca de Radu n-a strans tot... Ce magaritza! sa n-o lase si pe ea sa se joace! Sa nu ii permita sa arate ca ea are experienta de 9 ani! UNU, DOI TREI, PATRU, CINCI, SASE, SAPTE, OPT, NOUA. NOUA. Nu un an sau doi ca altii" (altele -- nota mea G. B.).
Sambata in emisiuna ei plingtisitoare a venit cu bomba si a anuntat ca si-a vart banii stransi de ea in contul victimei: uite ca a mea e mai lunga. "Uite ca tot am luat ceva audientza de la tine, care e audientza mea de la 'nceput. Sic!"
Vazand una ca asta Raduleasca de la Afumatzi, i-a trimis un mesaj un sms cu "esti cea mai josnica fiinta" & all stuff. Pe ea a deranjat-o ajutorul paganei. A marturisit ca chiar a refuzat suma intreaga venita de la nush' ce om de afaceri sau concern. Ea vroia cu tzaraita... Vroia suspans.... Vroia actiune... Pana in ultima secunda, pana la ultimul cent... Vroia sa extraga cu aparatul de muls vacile bunatatea de la oameni. Vroia o revolutie emotional-afectiva. Vroia apoteoza! "Si a venit dobitoaca sa-mi fure meritele..".

Maimutele se bat pe baby monky care, tras din toate partile, risca sa moara. Nu le pasa decat sa-si pastreze imaginea imaculata, sa se apere sau sa atace sa dea bine in ochii otvespectatorilor. Sa astia au un show... pe cinste.
"Eu o am mai mare ca e de 9 ani. Ba io fa ca-i mai cu motz."
Asa se intampla cand nu ai propriile limite. Ele nu mai vad in fata ochilor decat bani si audienta. Nu stiu sa se uite in ochii oamenilor. E bine totusi ca prin viciile lor pot ajuta. La fel ca si cei de teapa lor pot trage societatea in sus. Insa trebuie sa le tragem de maneca pentru ca uneori pot face prapad in jur crezand ca fac bine.
Share this article :

+ comentarii + 4 comentarii

Anonymous
5:02 AM

uite ce-au facut niste pusti apropos de Stupize:

da click pe patratul din centru http://www.wikimapia.org/#lat=44.462609&lon=26.090276&z=16&l=0&m=a&v=2

Care e faza?
E Harta lumii. Ce legatura e cu Marin?

Anonymous
12:30 PM

baldovin - "...eu infinita si imuabila, varianta feminina a lui Hristos..." Ai definit-o!!!! Da' stiu ca ai definit-o complet :)
Sublima metamorfoza tatei, a mahalagoacei in ceea ce cred oamenii ca e perfectiunea... Sublim!

Anonymous
1:45 AM

A. Nu a intrat toata adresa. Cauta dupa TVR (vezi ca are zoom) si daca pui mouse-ul pe Tvr apare "TVR, Surprize, surprize; hi hi hi; ma-ta surprize".
Au spart unii site-ul wikimapia
:))

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved