Liga Campionilor interzisa cainilor, oilor, ciobanilor, papagalilor etc.

April 9, 20080 comentarii

Am vazut aseara un meci de zile mari in Liga campionilor si asta m-a facut sa ma gandesc la tzurca din campionatul nostru.
Intr-un fel e de inteles acolo se invart sume de 10-20 de ori mai mari si rezultatul e pe masura. Ne era teama ca banii vor distruge spiritul sportiv insa spectacolul a crescut dar si respectul intre adversari.
Cum puterea de cumparare a englezilor e mai mare decat cea a itelienilor sau spaniolilor centrul fotbalului s-a mutat de cativa ani in Anglia. Arsenal, Liverpool, Chelsea si, nu in ultimul rand Manchester au adoptat fotbalul practicat in Primera Division si Serie 1 renuntand in buna masura la vechiul lor stil cu centrari in careu in defavoarea constructiei. Forta a ramas element hotarator in fotbalul lor insa jucatorii tehnici adusi din zona "latino" au completat-o. Cristiano Ronaldo, F. Torres , Fabregas, Tevez, etc. sunt jucatori care ajungeau in curtea italienilor sau spaniolilor si pentru afinitatile de limba. Banii insa au astupat acest handicap iar echipele englezesti au ajuns incantatoare, adevarate selectionate internationale.
Eu am tinut cu Liverpool de la inceput mai pentru Beatles, mai pentru Torres pe care putea sa il ia Realul daca conducerea clubului isi facea bine treaba...
Dar dupa ce am vazut faza asta :



parca m-am intors catre Arsenal.
Golul lui Torres a fost si el fabulos.

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved