Unde curge Oceanul?

January 16, 20134comentarii






Unele intrebari care ma obsedau cand eram mic era si asta: „unde curge Oceanul?” Sasa curge in Taratel, Taratelul in Blahnita, Blahnita in Gilort, Gilortul in Jiu, Jiul in Dunare, Dunarea in Mare, Marea in Ocean. Si Oceanul…? Unde curge Oceanul? Unde curge Oceanuuuuuul? Cum de nu da Oceanul pe dinafara?

Uite ca acum m-am convins ca oceanele nu curg unul in altul nici in ruptul capului. Sunt prea orgolioase. Sunt abisale...
Aici graniţa dintre Oceanul Arctic si Pacific in Golful Alaska:





PS: Daca vreun psihanalist calca pe aici, hai cu o interpretare! Hai ca nu muriti! - va semnaţi anonim.



Share this article :

+ comentarii + 4 comentarii

11:03 AM

Am postat si eu poza asta pe blog odata.
Poate nu curg, poate doar se evapora.

12:14 PM

Da. :) Asa-mi ziceau adultii atunci. Dar eu stiam ca si celelalte apa se evapora si totusi curg undeva. Am crescut cu ideea ca voi afla unde va curge oceanul si am sa spun lumii asta ca s-o las cu gura cascata ;)
Inca mai caut abisul in care curg oceanele

Anonymous
2:04 AM

Imaginea e trucata, se poate vedea si filmuletul, in partea din dreapta sunt valuri mai mari ,in stanga mai mici,de parca nu ar fi in acelasi loc sa fie uniforme dupa bataia vantului, sunt unite imaginile, plus ca filmarea s-a facut de pe niste bolovani.

pare destul de real pentru mine:
https://www.youtube.com/watch?v=0r1l19nEM7o

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved