O scena de ras compulsiv din filmul „The Last Samurai” a fost inspirata din realitate

March 10, 20140 comentarii




Desigur, toata lumea stie ca majoritatea marilor romane sunt autobiografice, ca s-au inspirat din povesti traite sau auzite de autor. Scenariile de film se fac si ele cu povesti reale, remarcabile stranse din diferite locuri. Astazi mi-a ajuns in fata ochilor o scena reala cu un prezentator TV care rade de vocea unui om cu dezabilitati. Prezentatorul se numeste Erik Hartman, iar emisiunea s-a facut pe undeva prin anii 1990. Omul e fair play, incearca din rasputeri sa se abtina, din respect pentru drama interlocutorului, insa pur si simplu e coplesit de un ras compulsiv dupa cum se vede in filmul de mai jos (de la minutul 01 40 incolo).



Varianta originala a avut multe milioane de vizualizari , iar o varianta incarcata in 2006 are deja aproape 12 000 000 (http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws ). Probabil ca succesul acestei scene a facut ca producatorii si regizorul filmului „The Last Samurai” (din 2003 cu Tom Cruise) sa o introduca aproape identic in film la minutul 07 56 :


http://watch32.com/movies-online/the-last-samurai-2003-2976

Am recunoscut imediat aceasta scena pentru ca ea mi-a dat multe batai de cap in al doilea episod din proiectul meu "Corruption story" ( http://www.youtube.com/watch?v=iJdn1E4IDcY ). Am vrut sa introduc si eu scena asta la min 21 dupa replica unei victime „we’ve got our rights”. Ar fi mers foarte bine un astfel de ras insa, pana la urma, am decis sa n-o mai folosesc, data fiind si lungimea filmului, dar si faptul ca replica cu Kevin Bacon („what was that? what was that?”) a permis o mai coerenta continuare a povestii mai curand pe linia amenintarii decat pe cea a parodiei.



Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved