A murit cea mai celebra pisica din lume, Grumpy cat

May 18, 20193comentarii



Ieri a murit cea mai celebra pisica din lume, Grumpy Cat, in urma unei infectii ale tactului urinar. A avut o varsta medie de 7 ani. Din cauza petelor din jurul ochilor si a anumitor diformatii fizice Grumpy Cat arata ca un batran morocanos si irascibil asa cum ajung majoritatea oamenilor pe care sistemul social ii ruineaza psihic.



Stresul cotidian a facut ca multi sa ajunga la acea stare, fie si temporar. Asa ca figura ei pe de o parte inocenta, pe de alta posaca a devenit repede cunoscuta pe internet prin numeroase meme.



In societatea actuala suntem amenintati sa fim fericiti. In situatia in care daca-ti arati nemultumirea fata de sistem, risti sa fii marginalizat , figura ei deprimata a devenit motiv de proiectii personale. Asa ca am preferat sa proiectam in ea propriile frustrari s sa ne amuzam pe seama lor. Pacat ca n-a facut nimeni o mema buna pe tema asta



Unele sunt motiv de deceptie.



Altele de contracarare opedipiana



Altele de agresivitate


Altele de mizantropie



Altele de depresie




  


N-am vazut prea multe meme traduse in Romania cu Grumpy Cat. Noi inca nu putem vedea si accepta umorul proiectat in ea. Preferam bancurile cu porcusorul isteric , pentru ca dorim neaparat sa aratam ca suntem total diferiti de aceste afecte.




In ceea ce ma priveste, am pus-o si eu ca personaj in pictura mea REinstein:






Share this article :

+ comentarii + 3 comentarii

Anonymous
9:02 PM

Fantastic site. A lot of useful information here.
I'm sending it to a few friends ans additionally sharing
in delicious. And of course, thank you in your effort!

Anonymous
4:31 AM

This text is worth everyone's attention. Where can I find out more?

Anonymous
1:36 AM

My partner and I stumbled over here from a different web address and thought I may as well check things out.
I like what I see so now i'm following you. Look
forward to looking at your web page yet again.

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved