Referendum si Europarlamentare 2019

May 22, 20190 comentarii



Nu mi-am schimbat deloc opinia cum ca Dragnea face un blat cu Iohannis si cu papusarii de deasupra lor ca sa camufleze protestele din 2012, Toate scandarile din 2012 au fost rezolvate cu niste masuri luate de acest Dragnea &PSD pentru ca sa se strige lozinci diferite de atunci precum „Romania: stat european!” fata de „Romania: stat politienesc!” din 2012 , „Alde si PSD: aceeasi mizerie” fata de „Toate partidele: aceeasi mizerie” din 2012, declaratia lui Dragnea cum ca a redus bugetul SRI pentru a suplimenta bugetul pentru Vitamina D la copii, cu trimitere directa la scandarea din 2012 „Ati luat bani de la copii si i-ati dat la SRI”. O sa revin la aceasta idee cu un articol intreg la sfarsitul acestei guvernari.

Insa aceste alegeri au in ele un „zaharel” pus strategic prin mana lui Ioha de catre papusari: referendumul. El vizeaza teme foarte importante pentru toti: interzicerea gratierii pe teme de coruptie precum si anularea parghiilor PSD si a oricarei guvernari de a-si modifica legile spre a nu mai fi condamnati infractorii de lux din randurile lor. Am empatie fata de infractorii marunti, sustin reintegrarea lor si programe de reinsertie sociala. Insa marii gangsteri trebuie cumva sa fie trasi de ureche, iar o vizita de cativa ani pe la racoare e exact ce le trebuie. Practic pentru asta am tot iesit in strada la protestele neintrerupte de peste 840 de zile din Piata Vicoriei.

Da. E strategic acest zaharel. Pentru mine asta inseamna democratiei directa. Eu vreau sa votez proiecte, nu oameni. Din aceasta cauza am sa boicotez din nou alegerile parlamentare si prezidentiale de la noi, asa cum am facut si data trecuta. Nu uit. Nu uit ca ne-au dus in pragul disperarii neoliberalii. Nu cu girul meu. Si inca ne ducS sunt convins ca Dragnea e baubaul lor cu care vor sa faca democratie artificiala. S-ar putea sa mearga la altii, dar la mine nu. Imi mentin accesasi opinie afirmata in trecut aici  . Asa ca sunt departe de a fi manipulat sa ies la alegerile parlamentare sau prezidentiale de frica lui PSD si Dragnea. Democratia nu se face cu frica de dictatura. Asta e deja dictatura, dupa cum am aratat in acest vlog


Mai ales dupa ce am facut acest documentar…


Imi mentin ideea ca inclusiv Parlamentul European si oricare dintre ele , exceptand intr-o oarecare masura tarile nordice, este o jucarie din asta pentru a ne crea iluzia ca avem vreo putere in acest stat. Am vazut ca si Occidentul are problemele lui, in special in Franta, cu protestele care deja au cateva luni. Dar, daca as avea o tara precum cele occidentale eu as iesi totusi la vot pentru independenti. Este ceea ce voi face pe 26 mai, la alegerile parlamentare. Si nu ies atat pentru PE , cat pentru referendum. Si nu ma intereseaza atat tema, pentru ca ea trebuie sa fie un dat al democratiei si nu ceva pentru care trebuie sa lupti politic. Legile justitiei nu se fac de infractori. Infractorii nu trebuie sa aiba putere politica. De aceea, pentru mine „zaharelul” lui Ioha e un alt motiv de dispret. Un sistem care promoveaza astfel de personaje e o cacialma prin el insusi.


De aceea, o spun cu adanca satisfactie, mi-ar placea enorm ca inginerii sociali care au guvernat cu mastile lui Dragnea, Ciordache si Dancila sa ia o palma serioasa si romanii sa boicoteze aceasta mascarada. Imi doresc enorm o prezenta de sub 30%. Mi-as dori enorm o dovada ca poporul meu e mai mult decat o simpla masa de manevra care poate fi pacalita cu astfel de zahareluri. Dar eu ies pentru ca sustin democratia directa a referendum-ului. Si mai ies pentru ca tin sa trimitem in Europa alteceva decat grobienii din PSD. E ca si cum te-ai imbraca frumos la o nunta sau petrecere. Din respect pentru Tzara, Marcel Iancu, Mircea Eliade, Matei Calinescu, Brancusi, Nicolae Paulescu, Henri Coanda, si altii.

Asadar am sa votez da la referendum si unul dintre cei 2 independenti, respectiv Greforiana-Carmen Tudoran sau Peter Costea, in functie de raspunsurile pe care mi le vor da la niste intrebari pe care le-am trimis ambilor vio e-mail. Eram decis sa votez George Simion, dar vad ca umbla la coarda ultra-nationalista, asa ca pe mine m-a pierdut. Atat. La alegerile interne voi boicota din nou. Parlamentul Romaniei si politicienii romani sa de intai dovada de decenta! Deocamdata imi par ca vor doar sa vada daca suntem dispusi sa repetam aceeasi gresealasi sa credem in alt escroc. Nu e cazul meu.

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved