Tovarasul director e suparat ca nu slavesc partidul si conducatorul

March 22, 20200 comentarii



Articolul meu privind incalcarea legii protectiei datelor cu caracter personal de catre o dispozitie scolara  a produs si mai multa agitatie decat era inainte. Ofuscare mare in randul catorva locotenenti ai traseistului politic Roberino Penciu, uns ca director la Liceul Traian din Bucuresti, la care predau disciplina Educatie Vizuala in acest an scolar. Mai mai sa fiu luat de urechi pentru ca nu am slavit partidul si conducatorul… Dupa ce le-am atras colegilor atentia ca tabelul ce ne-a fost trimis incalca susnumita lege, am fost luat la misto si persiflat grupul de Whattzup al scolii de 4-5 adepti (din peste 30 colegi) ai directorului cu tendinte balcanice, se vede, ce s-a aciuat la USR dupa ce inainte fusese la PNL.

Dupa ce am afirmat pe grupul cu pricina ca eu nu voi tine cursuri online daca scoala nu imi va da aparatura, a si venit urmatorul mesaj:



Initial n-am avut timp sa raspund cu alte detalii si am raspuns cu linkul de mai sus. Dupa care am dat si eu o replica ceva mai detaliata in care intrebam la ce se refera acel „trebuie sa mai si facem cate ceva”: la faptul ca nu as fi facut cate ceva inainte (ceea ce ma cam facea un fel de hot daca nu fac nimic si iau banii statului degeaba), sau la a face online fara device, (adica un fel de paine fara faina) ?

Am fost apoi pus la colt cu eleganta



Dar, mai rebel asa cum sunt, uite ca am dat si eu replica.



Cireasa de pe tort a constituit-o insa o replica ceva mai acida, chiar dureroasa as putea spune, fata de mesajul cuiva ce mi-a iertat neputinta de a slavi partidul si conducatorul.



Aici recunosc ca am fost magar si i-am cam zis-o in fata. Da’ ce sa fac! Daca nu iubesc partidul si conducatorul…



Doamna directoare adjunct m-a luat aruncat drept afara de pe grup. Cica urmeaza represalii. Asteptam… Oare ma dau afara si din scoala? Pai stati aşa ca o sa ma razgandesc mai bine! Imi cer scuze, doamna! Haideti ca de fapt statul de drept nu mai conteaza, plus ca legea protectiei datelor cu caracter personal... La naiba cu ea! Pai ce mai e personal acum cand totul e la comun, nu? Haideti c-am glumit si cu aparatura aia! De fapt am de gand sa-mi donez computerul pentru aceasta scoala… De fapt mai cumpar unu’. Si promit sa fac si pregatire la purtare! Traiasca partidul si conducătorul!

Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved