Numirea Laurei Kovesi ca procuror sef european si carpirea imaginii opiniei publice despre coruptia din justitie

September 20, 20190 comentarii



Dupa o jumatate de an de proceduri artificiale, intr-un moment prielnic pentru a atrage atentia de la subiectul Caracal, iata si o stire bombita. Sau petardita. Kovesi a primit functia de Procuror sef European. Uaaau. Ce victorie! Ce victorie? Oameni destepti si valorosi au inceput sa sarbatoreasca. Credeti ca de acolo ii va urmari pe coruptii din toata Europa? Credeti ca institutiile judiciare Europene va vor face dreptate fata de abuzurile ju$titiei autohtone? Credeti ca prin magia ei Kovesi va face un fel de DNA european? Sunteti naivi sau neinformati. Va inselati. Habar nu aveti cum functioneaza Ju$titia (si) in Europa. Ati facut vreodata voi care va bucurati de „succes” vreun demers la institutiile judiciare europene? Eu da. Stiu cum merge „treaba”. Procurorii Europeni nu vin pe aici prin Romania sa-l aresteze pe Dragnea , Dancila si altii, asa cum credeti voi. Asta e treaba parchetelor nationale. Procurorii Europeni se ocupa de fonduri europene, la care oricum stim ca spagarii de lux din Romania nu se inghesuie. Caci sunt cam greu de furat din acei bani. Stiti bine povestea cu lipsa de absorbtie a fondurilor, chipurile din aceasta cauza. Ca paranteza scurta, nu e din cauza asta ci a faptului ca EU vrea sa ne dea atat zaharel cat sa nu ne revoltam mai tare, dupa cum vi-am mai zis eu aici



Sunt banii lor, desigur, fac ce vor cu ei. Insa si distrugerea economiei noastre nationale pentru a ne absoarbe noua capitalul si a ne distruge economia nationala a fost tot de ei orchestrata 

Hai sa va dau eu un exemplu concret in sensul asta! Am dat in judecata banca Bancpost (la care am avut un credit imobiliar) judecatoria sectorului 1. Cererea mea de chemare in judecata a fost anulata fara niciun motiv. Pur si simplu. Acest fapt este nu doar o incalcare a legilor ci si a dreptului meu civil de acces la justitie prevazut la art. 21 din Constitutia Romaniei. La alin (2) din acest articol se spune ca „Nici o lege nu poate ingradi exercitarea acestui drept.” . Mie nu doar ca nu mi-a fost ingradit, ci pur si simplu anulat. Da, si am scris la institutiile europene. Dar, ghiciti ce? Curtea Europeana de Justitie nu se ocupa de „cauzele interne ale unui stat membru”, ci doar cu cauzele impotriva unei institutii europene. Curtea Europeana a Drepturilor Omului – ooooo multlaudatul CEDO! – mi-a raspuns clar ca nu e interesant pentru ei. La fel a facut si in cazul acesta  . Si in altele. Adica eu pot supravietui si fara acest drept la justitie, nu? Ca doar in Evul Mediu in care traiesc eu nu s-a auzit de drepturile omului… Ei judeca doar cazuri grave, ca omoruri, inchisoare nemeritata… Pacat ca celebrul meu defunct vecin Marcel Tundrea n-a primit ceva despagubiri de la CEDO dupa ce a stat 12 ani in inchisoare pentru o falsa condamnare de omor. Sau ca „Dosarul revolutiei” plimbat si dus cu presul in asa fel incat adevaratii uneltitori ai acelor crime au scapat basma curata.

Recent am scris Consiliului Europei despre povestea asta cu anularea dreptului la justitie fundamental la justitie. Raspunsul lor a fost cam ceva de genul „Cu stima” la care se raspunde sec de catre institutiile romane:

„Dear Mr. Gabriel Baldovin,
Thank you for contacting the Europe Direct Contact Centre. If you have issues with national authorities, you can contact the national Ombudsman:
Avocatul Poporului
Str. George Vraca nr. 8, Sector 1
RO-010146 BucureČ™ti”

A, ce informatie buna! Noroc ca mi-au spus, altfel nu stiam ca exista si Avocatul Poporului in Romania, care, a castigat atatea procese ale cetateanului simplu cu institutiile statului 



Asa ca lasati jubilarea dragi amici #rezist, ca nu aveti ce sarbatori! Europa nu se baga in Ju$titia autohtona, fie ea civila, fie penala. Faptul ca ea a ajuns acolo e menita intr-adevar sa va dea impresia ca va aduce magistrati corupti in inchisoare, sau ca ar fi invins PSD-ul, care nu o mai poate ajunge acolo. E exact invers. Ea e trasa pe linie moarta precum Rares Bogdan dupa modelul pe care l-am descris aici . E aproape sa se pensioneze dintr-o institutie europeana. Adica, pentru serviciile aduse crearii iluziei ca pentru decaderea spre dictatura a Romaniei ar fi vinovat doar Dragnea si PSD  , ea va primi o pensie mai mare decat toate pensiile speciale din Romania. Oama si-a facut treaba fata de sistem, a fost folosita ca sa suprime mentalitatea „periculoasa” a protestatarilor de dinainte de 2016. In schimb solutiile date inca de dinainte de judecarea de catre judecator catre securisti  va continua. Adica abuzurile in justitie nu se vor opri. O astfel de numire este una formala, fara acoperire concreta in munca. In fond nimeni nu pune mana pe fondurile europene in mod ilicit. Ea este menita si sa-l convinga pe omul simplu ca, indiferent de cat de umilit e in viata de zi cu zi, totusi la un moment dat va razbi. „Uitati-va la Codruta cat s-a luptat ea cu morile de vant, cum a fost marginalizata si umilita de PSD, dar iata cum pana la urma norocul s-a intors de partea ei si a castigat!” O mare minciuna a sistemului. Omul simplu are un viitor sumbru, nu o pensie grasa de la parchetul UE. La pensie omul simplu se asteapta la probleme cardiace cu risc de infarct, la ulcer, cancer, Parkinson sau in cel mai bun caz Alzheimer. Spun „in cel mai bun caz”, pentru ca cei cu boala asta uita. Sunt niste fericiti. Noapte buna! Noapte buna!

 




Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved