Cum se face o campanie publicitara desteapta azi

January 9, 20080 comentarii

Am gasit pe blogu' lu' Amar de zi un filmuletz despre care se amuzau colegii mei copios zilele trecute. M-am uitat un pic si am plecat. Acum l-am vazut tot si am lasat cateva impresii pe blugul lui pe care m-am gandit sa le fac articol ca atare pe al meu. Asta e filmu':



Il respect pe Bill Gates si chiar cred ca face bine in partea cu caritatea. Da' in clipu' asta vad o campanie publicitara cat casa alba si casa poporului la un loc. Amuzant, ok. Insa sunt absolut sigur ca Bill Gates nu e asa cum apare in film si ca baietii de la PR au facut totul... Nu vreau sa spun ca e rau sau e naspa sa fii ca Bill. Insa atunci cand Bill cel ce nu stie ce inseamna strada si orasul se vrea a fi unu' de pe strada am o mica indoiala. Eu nu prea pun botu' la asa ceva. Pot insa sa cred ca Bill Gates s-a gandit ca e mai publicitar daca devine omu' strazii decat IT-istu abstract din birou.
O fi angajat oare vreo agentie de publicitate? Sau e facuta doar cu departamentu' din Microsoft? E desteapta campania da' tot sare in ochi minciuna de masa de care publicitatea nu poate scapa!
Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved