Voteaza cu mine. Voteaza cu tine

November 15, 20080 comentarii

Acum cateva zile faceam ce fac din ce in ce mai putin in ultimul timp – un tur de canale la TV pana cand am ajuns la un talksciowk electoral in care unul dintre candidati propunea injumatatirea numarului de parlamentari daca va fi ales. Nu mai stiu ce sa faca baietii pentru a primi puterea! Ba vot uninominal, ba injumatatire, ba nus’ ce alte pomeni electorale… Te pomenesti ca o sa vina unu' mai nou sa propuna drept de vot in camere pentru omul de rand care are 10,15 sau 20 de prezente la sedintele parlamentului! Ei na! Ai vazut cum se democratizeaza societatea asa treptat, odata cu pierderea increderii prostimii in paraziti si absenta de la vot!? Ca de… daca politicienii nu sunt alesi de majoritatea celor cu drept de vot atunci sistemul nu mai pare unul democratic si scopul votului din societatea contemporana isi pierde esenta. El pare mai mult ceea ce este la baza, adica o dictatura, o tiranie menita sa primeasca taxe de pe spinarea cetateanului pentru „servicii” pe care de fapt el nu le doreste si asta este demonstrata de insasi absenta lui de la vot.
Insa treaba cu injumatatirea numarului de parlamentari e o chestie … buna! Parca imi vine sa merg sa-l votez pe candidozat asa cum am votat anticomunistii pana acum cativa ani in speranta CA CApitalismul ne va scapa de ramasitele totalitariste ale sistemului… Numai ca eu is cam departe acum de acele iluzii. Imi vine in minte bancul cu soba care economiseste jumatate de combustibil pe care nea Gheorghe o cumpara in dublu exemplar ca sa il economiseasca pe tot :) . Hai ca fac si eu o propunere! Mai ale(r)gatorule mai! Nu-l vota ma pe acela care propune injumatatirea. Voteaza-ma ma pe mine ca eu propun eliminarea lor de tot ma! 100%. Stersi. Dati afara. Scapat de ei. Si nici macar nu trebuie sa te deplasezi la sectiile de votare. E suficient sa stai acasa. Asa ca voteaza cu mine. Voteaza cu tine! Nu-ti ceda puterea politica celor care o vor intoarce mai devreme sau mai tarziu impotriva ta!
Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved