La margine de nori

September 17, 20180 comentarii

Mi-am cam pierdut vara asta in ceea ce priveste relaxarea si calatoriile. In iulie a plouat, dar si daca nu ploua tot eram ocupat cu tema initierii exclusiv feminine a curtarii, careia i-am acordat o mare parte din timpul meu in acest an. Prima parte a lui august am dedicat-o neuitatului protest, si manevrelor sociale de manipulare si ascundere a crimelor autoritatilor fata de protestatari. Ultima saptamana din august si prima din septembrie am dedicat-o expozitiei de la Ploiesti .

Asa ca n-am prea iesit in afara de rutele obisnuinte Gorj -Bucuresti si, mai nou, Ploiesti. Am ajuns cateva zile la mare, si acum iata-ma urcand si pe munte. Am atins si filmat norii. Cand eram mic am vazut un film de desene animate, cred ca "Jack si vrejul de fasole", in care personajele stateau pe nori precum puii in cuib. Asa ca iata-ma si pe mine cu capul in nori la propriu, asa cum am fost de cand ma stiu la figurat.













Share this article :

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved