Eu in 1993

June 29, 200910comentarii

Trecut-au anii ca nori lungi pe şesuri. Şi niciodată n-or să vie iară






Am primit pe e-mail fotografia asta. Daca are cineva vreo poza cu mine dansand -- in special cu palarie-- va rog mult sa trimiteti
Iar aici la o petrecere in 2007. Putin cam luat pe nepregatite, cu o podea nealunecoasa , fara palarie, fara repetitie si cu niste pantaloni dureros de stramti...


Share this article :

+ comentarii + 10 comentarii

8:09 AM

Dupa "BUNA!" ce cred ca urmeaza o "POFTA", cred ca poza e facuta la cantina din Craiova ce face obiectul unui subiect al tau anterior :).
Pare.mi.se, dupa ce,am citit ce,ai scris despre subiectul MJ, deziluzia era veche.
Nu vreau sa fac nici un comentariu cu privire la perceptia ta asupra lui MJ, dar pe mine unu m,au frapat lacrimile lui cand vorbea de caznele indurate in copilarie la repetitii cu cureaua unui, e mult spus, tata. Nu toti trecem cu bine peste traumele copilariei oricat de staruri am deveni mai tarziu...Cat despre albire, io unu cred ca se trage din incercarea disperata de se detasa de imaginea tatalui si mai putin de "rusinea" de a fi black, mai ales intr,o vreme in care miscarea de emancipare rasiala era la apogeu.
Una peste alta, moartea lui Michael ne intristeaza si ne bulverseaza pe multi cei care am crescut cu muzica lui.

Anonymous
12:02 PM

esti dat dreacu

Eu sunt convins ca prin suferinta lui strabate suferinta stramosilor lui robii negrii cu care protestantii au creat america. Nu zic ca nu ar conta si traumele lui personale pe care, pana la urma oricine de teapa noastra, a sclavilor, le are.

M J nu a suferit mai mult decat un copil normal. Ce sa mai zic de un Jean Michel Basquiat violat sistematic in copilarie. Sunt altii care au suferit mult mai mult ca el.

Si oricum, e fapt unanim recunoscut in psihanaliza ca cei labil psihic isi inventeaza traume de gen "violul originar".

Apoi sunt destui care trec peste un astfel de viol daca chiar exista.

Ce trebuie sa intelegem noi este promisiunea mincinoasa cu care omul de rand se hraneste a ceea ce se numeste "vis american",cu care omul de rand se hraneste . (Cand spun "vis american", nu ma refer neaparat lapoporul american ca intreg. ) Omul de rand poate sa treaca peste aceste traume pentru ca vrea mai mult si mai mult si nu se mai poate opri, terminatorul care vede doar acest "vis" . Michael Jackson a atins acest vis, s-a convins de nulitatea lui si n-a mai putut sa il foloseasca drept contracarare a unor astfel de traume.
Va veni un timp cand foarte multi dintre noi ne vom da seama de astfel de "escrocherie a statului de drept" si atunci vom vedea cat suntem fiecare de Michael Jackson. Vom vedea cum urletele interioare ale stramosilor nostri robii ne vor asurzi .

vera
10:32 AM

Cum ar spune americanul: it's not about jackson, it's all about you!

Vorbesti despre traumele lui mj si despre ale altora, de parca ai stii despre ce vorbesti.
Vise placute, michelule!

11:41 PM

As sterge comentariul asta pentru chestia cu "michelule".

Insa ideea cu "it's not about jackson, it's all about you!" e interesanta. Se pare ca n-ai auzit nici de mitul androginului lui Platon si nici de Animus-Anima la Jung (de unde cred ca s-a cam inspirat cred eu) . N-are rost sa te mai intreb daca iti spun ceva versurile: "iubim ce am fost odata noi insine, iubim o parte din noi insine sau ce vom deveni noi insine".
In orice dragste e vorba si de proiectia propriilor continuturi psihice in celalalt. Nu e mare lucru de vazut si de acceptat. De asta in etichetele celor 3 comentarii exista si cea de "autoportret". Asta e dragostea. Daca pe tine te surprinde asta e probabil ca stii foarte putine despre sufletul omenesc. Nici eu nu sunt expert dar mi-am dedicat studiului lor o perioada importanta din viata. Asta e diferenta intre mine care il iubeste ca pe un copil si voi care il iubiti ca pe un zeu.

Flo
9:21 PM

Salut!
Sunt sunt un fan Michael Jackson... si am primit link-ul de la un prieten, privitor la aceaste discutii.. regarding MJ subject!

Am sa te citez la niste chestii... la care iti voi raspunde cat de simplu pot.


"Eu sunt convins ca prin suferinta lui strabate suferinta stramosilor lui robii negrii cu care protestantii au creat america."

Nu stii istorie!

"M J nu a suferit mai mult decat un copil normal. Ce sa mai zic de un Jean Michel Basquiat violat sistematic in copilarie. Sunt altii care au suferit mult mai mult ca el."

Cred ca a suferit mai mult decat mine si decat tine. Iar daca sunt altii care au suferit mai mult ca el... nu inseamna cu nimic ca el NU A SUFERIT, sau ca ar trebui sa fie fericit cu copilaria ce a avut-o. Por si simplu, sunt traume de natura diferita intre cea a lui MJ si exemplul dat de tine...

"Apoi sunt destui care trec peste un astfel de viol daca chiar exista. "

Floare la ureche... NU-I ASA????

"Michael Jackson a atins acest vis, s-a convins de nulitatea lui si n-a mai putut sa il foloseasca drept contracarare a unor astfel de traume.
Va veni un timp cand foarte multi dintre noi ne vom da seama de astfel de "escrocherie a statului de drept" si atunci vom vedea cat suntem fiecare de Michael Jackson. Vom vedea cum urletele interioare ale stramosilor nostri robii ne vor asurzi ."


Omul... intrii in niste chestiuni care nu-si au nici rostul, si nici legatura cu subiectul Michael Jackson. Cazul lui e relativ simplu. A platit un pret pentru succes. I s-a impus sa "bage bani" in conturile familiei in ca de la varsta de 5 ani. A fost lipsit in acea copilarie de dragostea unei familii numeroase (pentru care parinti, familia nu insemna altceva decat o AFACERE)... si s-a ales la maturitate cu dragostea unei planete. Asta a fost pretul.
Nu are nici cea mai mica legatura cu negrii pe plantatie, etc.. etc...

Nu zic ca violul e floare la ureche. Doar ca sunt destui care trec peste asta fara sa se vada pe viata lor asa cum s-a vazut la el. Dar de fapt aici e o disputa intre psihologia al carei adept sunt eu si psihologia abisala clasica ce sustine ca psihopatologia isi are originea in prima copilarie. Sunt convins ca a fost influentat (probabil prin intermediul consilierilor sai de imagine) de teoriile infantiliste asupra psihicului.

Nu-s expert in Istorie. Dar stiu ca negrii au ajuns ca sclavi in america. Iar stramosii lui asta au fost. Si stiu ca pshihicul se mosteneste la fel ca si caracterele fizice.
Oricum nu doar cei de pe plantatie si nu doar negrii au fost/sunt sclavi. Ci toti cei care fie sunt amenintati cu arma fie manipulati de massmedia si alte institutii sa devina sclavi.
A avut destui bani sa bage bani in conturile familiei si sa traiasca toti bine.

L-am vazut recent in "living with MJ" si spunea ceea ce mai spusese si inainte, dupa scrierea autobiografiei, anume ca l-au inspaimantat bataile primite pentru ca nu facea bine unori la repetitii. Mai spunea ca reusea sa fuga de el de multe ori. Asta inseamna ca deja vorbin de 8-9 ani. Faza e ca in pshihanaliza clasica din care el si-a inspirat acuzele la varsta asta psihicul e deja format. Celebrele stadii de evolutie infantila se termina pe undeva pe la 4-5 ani. Deci pe acolo trebuia cautata o eventuala trama. Insa eu is convins ca si psihanaliza clasica s-a inselat influentata de varful icebergului nevrotic care a fost analizat direct in cabinetul de psihanaliza. Sunt convins ca factorul transgenerational e cel decisiv. "where your blood comes from is where your space is"...

In orice caz eu sunt convins ca foarte foarte multi dintre oamenii normali ar fi avut acelasi destin daca ar fi fost in situatia lui Michael. E ceea ce se intampla de obicei cu acei castigatori la loto care apoi se distrug. Repet. Sclavul contemporan nu isi vede nenorocirea pentru ca e hranit si suprasaturat cu iluzii. Un Michael Jackson a cantarit aceste iluzii si au vazut ca nu inseamna nimic. Dragostea lumii, banii, cariera, recordurile. Nimic. De asta am si scris in primul articol ca "a murit visul american". Visul american e de fapt cosmarul american: e cosmarul de a vedea ca neamul tau a fost tras pe sfoara, a fost escrocat de un sistem inuman care se cheama civilizatie. Ti s-a promis raiul, fericirea, pensia etc. dar cand e sa iti ridici premiul vezi ca ti s-a promis NIMIC. NIMIC

Anonymous
1:38 PM

de cand nu l-ai mai imitat pe mj ?

11:50 PM

Dansul mi-a placut intotdeauna si cred ca e singurul care a evoluat crescator la el. Muzica lui a devenit mai diversa dar cred eu ca i-a lipsit acel "Smooth Criminal" care m-a facut pe mine sa devin fan in 1989. De fapt toate de
pe "Bad" sunau incredibil la vremea lor. si chiar si astazi. Din pacate de pe Dangerous doar o pisesa putea sa se bata cu ceva de pe "bad": "Give in to me" cu "dirty Diana". Restul de piese fie au explorat zone noi, fie au reluat niste teme vechi dar la un nivel mai putin convingator.
Asta a fost prima mea dezamagire in 1992.
Apoi la concert nu mi-au placut numerele de magie cu disparutul de sub draperie sau cu schimbatul cosmonautului la final... E clar ca n-a fost el pe final si nimeni nu i-ar fi cerut sa isi riste viata astfel. De fapt insusi efectul a fost destul de minor. Mi-a parut rau ca n-a inteles ca n-are nevoie de trucuri din astea ieftine si ca dansul lui e cea mai buna "magie" fara sa aiba nevoie de asa ceva. L-as fi preferat mai curand sa stea in fund pe scena si sa se joace decat sa umble la resorturi din astea. Eu personal m-am simtit inselat.
Apoi, din pacate, mie mi s-a parut ca Snap a sunat mai bine ca muzica... De fapt din Snap sau Depeche Mode s-a tras toata muzica de club de azi

Post a Comment

RSS-Entries and Comments

 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved