Masluirea cifrelor si campania panicarda COVID-19

April 21, 20210 comentarii

Am avut o buna inspiratie anul trecut sa scriu acest articol prin care aratam ca, desi ne aflam in plina campanie panicarda despre plandemia „devastatoare” ce se prefigura, totusi numarul mortilor In Italia si Spania era mai mic decat in anii precedenti comparativ cu aceeasi perioada. Atata timp cat numarul de morti cauzat de aceste boli este semnificativ mai mic decat in anii trecuti, atunci acesta e un semn clar ca datele privind mortii au fost masluite. Ulterior am aratat cu datele lor oficiale ca mortii au fost mutati din pix de la aceste boli si trecuti la COVID-19 .

In fata unui astfel de „paradox”, baietii cu grade care au controlat aceasta campanie de panica au recurs la ce stiu ei mai bine sa faca: cenzura. In acest articol scris in 13 aprilie imi exprimam uluiala fata de prima cenzura de imagine facuta de Google (via blogger) pe care am trait s-o vad in „era libertatii”. A existat ceva mai discret facut de Facebook in care erai avertizat ca informatia contine un continut tulburator. Dar pana la urma puteai vedea imaginea daca insistai si acceptai riscul de a vedea o imagine dura sau o „informatie falsa”. Iata ca acum Google a cenzurat total imaginea facuta prin print-screen pentru datele oficiale ale web-site-ului countrymeters cu privire la numarul de decese in Italia in primele 3 luni ale anului 2020 fara a avea posibilitatea sa vezi ce e acolo.  





In dictatura clasica cenzura ar fi fost facuta mai grobian: probabil ca intreg Baldovin Opinius ar fi fost dat jos, facut inaccesibil. In dictatura usoara a „democratiei” vedem ca cenzura functioneaza doar pentru oamenii grabiti. Cei care vor sa afle ce e in acel print-screen dau click pe linkul pus. Web-site-ul countrymeters a functionat mereu si putea fi accesat. Dar pentru cineva grabit sau orbit de ipohondrie fata de un virus letal simpla cenzura putea fi eficienta. Pentru capitalism nu conteaza adevarul ci numarul celor care cred minciuna. Capitalismul nu vrea sa convinga pe cei ce si-au facut deja o idee inoportuna mentalitatii profitului despre un subiect ci sa-i atraga pe cei nehotarati in a sustine contrariul. Pentru multi un click pe linkul in cauza si compararea cifrelor e o operatie mai dificila decat o stire ascultata semiadormit la TV privind numarul de infectati gasiti zilnic.

Dar au fost destui care si-au pastrat judecata critica si principiul testului falsificabilitatii de care vorbea Karl Popper. Oricum ar fi fost, tendinta „compulsiva” a celor atenti de a compara statisticile deceselor cu anii anteriori a dus la slabirea eficientei campaniei de panica. Dupa un timp imaginea a reaparut si n-am dat importanta evenimentului pentru ca stiam ca cenzura in capitalism e provizorie; ea actioneaza doar pana cand elementul cenzurat atinge popularitate maxima. Omul simplu stie ca e ceva in neregula cu „libertatea” din capitalism si are tendinta „compulsiva” de a afla ce a fost interzis. Odata atins acest prag critic, cenzura dispare si continutul cenzurat e pus la loc. Suspendarea ei in acel punct este un mecanism dezinformational foarte dibaci de contracarare a nevoii omului simplu de informatie; cel care a acuzat sistemul de practici dictatoriale e vazut de majoritate in acel moment ca un paranoic ratacit: cum sa fie cenzurat un continut din moment ce a fost foarte usor gasit? Asa s-a intamplat cu documentarul meu „Sadismul in politica internationala, initial sters de Youtube dar repus ulterior dupa ce am scris acel articol si l-am incarcat pe mai multe platforme. Informatia repusa dupa cenzura temporara e minoritara in raport cu o cantitate mai mare de informatie cenzurata care nu atrage atat de mult atentia si care ramane mereu cenzurata.

Nu stiu cat a ramas aceasta imagine cenzurata insa cert e ca, odata cu reaparitia ei, „baietii” au gasit alta metoda de ascundere a acestei neconcordante statistice. Au falsificat datele celeilalte imagini care arata anomalia. Mi-am dat seama de asta cand am intrat cu totul intamplator pe site-urile cu statisticile pe care le-am consultat pentru a scrie acest articol . Cand am cautat dupa noile statistici am observat o masluire discreta a statisticilor din 2019 facuta dupa data de 21 martie 2020 . Acum un an numarul de morti pentru luna ianuarie 2019 era 68 209 dupa cum se vede in acest print-screen.

morti Italia 2019 redati in martie 2020

Bine ca am avut inspiratia sa fac print-screen-uri, dupa experienta dezbaterilor pe forumurile online sau retelele de socializare, unde editarea replicilor din urma se poate realiza foarte usor! Observam cum astazi au inviat in Italia cam 3 mii de decedati din 2019 precum votantii PSD din Teleorman, iar tabelul ne arata doar 65 675…  

morti Italia 2019 redati in februarie 2021

In perspectiva unor noi posibile „modificari” retroactive si cenzura, am sa redau si in format text numarul de morti scosi din statisticile anului 2019 fata de cum erau prezentate in martie 2020 si cum se prezinta astazi, in februarie 2021, respectiv de :

Ianuarie - 2,534 (de la 68209 in 2020 la 65675 in 2021)
februarie - 585 (de la 59,876 in 2020 la 59291 in 2021)
martie -129 (de la 57,882 in 2020 la 57753 in 2021)
aprilie 727 (de la 52,070 in 2020 la 51343 in 2021)
mai -2,699 (de la 53,187 in 2020 la 50488 in 2021)
iunie - 3,400 (de la 47,563 in 2020 la 50963 in 2021)
iulie -543 (de la 51,507 in 2020 la 50964 in 2021)
august -842 (de la 49,614 in 2020 la 48772 in 2021)
septembrie -1,434 (de la 47,267in 2020 la 45833 in 2021)
octombrie -1,162 (de la 50,865 in 2020 la 49703 in 2021)

Exista o singura exceptie aici, respectiv luna noiembrie 2019. In martie 2020 numarul mortilor pentru luna Noiembrie 2019 era de 50194 iar in februarie 2021 a ajuns raportat la 50865. Asadar s-au adaugat 671 de morti, sub 1 000. Dupa cum se vede in print-screen-ul meu, decembrie nu fusese adaugata in martie 2020.

Insumate, aceste cifre ajung la uluitoarea cifra de 14,055, din care poate fi scazuta cifra de 671 , surplusul pentru luna noiembrie. Poate a fost o greseala a celor pusi sa falsifice aceste date sau poate ca a vrut sa semene a greseala in sensul ca nu doar s-au scos ci si s-au adaugat. Rezultatul final al mortilor scosi din statistica din 2019 este de 13,384. Coincidenta sau nu, in 21 martie 2020 numarul de morti de COVID-19 in Italia era chiar undeva in jurul cifrei de 13 000 de morti. Asadar 13,384 de morti scosi din statisticile anului 2019 pentru a nu batea la ochi faptul ca, cu toata panicardia, numarul de morti din primele 3 luni ale anului 2020 era mai mic din primele 3 luni ale lui 2019 cu 40,455 (185967 in primele 3 luni ale lui 2019 si 145505 in 2020 pana in 21 martie) dupa cum am aratat in acel articol scris de mine atunci . Ce-i drept mai erau 9 zile pana la finalul lunii martie. Cam 50 000 de morti pe luna inseamna undeva la 12-13 000 pe 10 zile. Hai sa zicem 15 000! Chiar si asa, adaugati la cei 145505 de pana in 21 martie 2020 (sa zicem 160 000) si scazut 13,384 din numarul total de morti (185967 – 13384 = 172,583) in primele 3 luni ale lui 2019 tot nu ajung la cifra de 160 000. Raman undeva la 12 000 de morti in plus in primele 3 luni ale lui 2019. Parca nu mai bat la ochi precum cei 40,455, fara aceasta inginerie dezinformationala.

statistici Italia 2020 redati in martie 2021

Iata ca, dupa ce unii ca mine s-au apucat sa cotrobaiasca prin statistici si sa arate paradoxurile „pandemiei”, cu mai putini morti fata de anii trecuti, dezinformatorii s-au dus si au schimbat datele pentru ca discrepanta sa nu mai fie atat de mare. In Spania, a doua tara pe care am analizat-o, dezinformatorii profesionisti au inlocuit anul 2018 cu 2019 si astfel s-a oprit accesul la datele pe care eu le-am consemnat anul trecut. Nu e chip sa mai poata fi regasit anul 2018 spre a vedea daca mai exista concordanta intre date sau si acolo s-au masluit. Cel mai probabil asa s-a facut si in SUA si in toate statele, nu doar cu datele statistice comparative cu privire la mortii anilor trecuti ci cu toate statisticile in favoarea campaniei panicarde.

Observam cum tipul acesta evoluat de cenzura are si o puerila justificare odata cu mentionarea ca aceste informatii sunt „provisional data”. Haida de! Pai ce date provizorii mai pot fi la 2 si 3 ani dupa ce faptele s-au intamplat? Apoi, daca sunt provizorii, modificarea lor ar trebui sa fie in sens crescator, nu descrescator. Au avut cumva in Italia 12 000 de oameni moarte clinica in 2019 si au inviat in 2021, sau cum? De asemenea, faptul ca pentru luna noiembrie 2019 apar 1000 mai multi morti in februarie 2021 decat in martie 2020 e menit sa carpeasca argumentul ca s-ar fi produs o eroare de programare web sau altceva si ca ea s-a facut si in sens invers. Numai ca ea s-a intamplat astfel doar pentru o luna din 12. Exceptia confirma regula. O asemenea logica poate avea efect doar pentru nevroticii ipohndrici, nu pentru cineva cu judecata limpede.

Aceasta plandemie n-a fost facuta de presedintii de state impreuna cu guvernele lor; astia sunt niste simple marionete. Lumea e condusa de un guvern mondial care creeaza politici diferentiale in functie de tara. Agenda politicienilor nationali (marionete) e stabilita de reteaua de spioni civili care functioneaza ca un guvern mondial, mana dreapta a marilor bancheri.  




Faceti print-screen-uri la aceste date! Pentru ca sunt semne ca sunt inviati din pix mortii din anii trecuti precum votantii PSD din Teleorman si mutati discret la mortii din 2020. Capitalismul in general s-a facut cu astfel de inginerii de falsificare a probelor si istoriei in general, la fel ca si comunismul, dealtfel. Cele doua sisteme difera mai curand in ambalaj… Diferenta dintre ele e aceea ca (sic!) kpitalismul a falsificat istoria cu mai multe efecte speciale…





Share this article :
 

Copyright © 2014. baldovin opinius - All Rights Reserved