Întrebarea e cine a pornit farsa. Până una alta Orange se trezea cu cartela vândută deci avea de profitat. Dar e la mintea cocoşului că oricine poate să întrebe la Flanco şi să vadă că e farsă. Exceptând cazul în care nu eşti din Bucureşti şi chiar nu locuieşti într-un oraş mare… Atunci nu poţi să verifici pentru că nu e Flanco în localitatea ta. Iată că în cazul ăsta poţi să iei ţeapă, să iei o cartelă orange aiurea. Într-adevăr aici Orange ar avea de câştigat.
Dar dacă scopul farsei e tocmai acela de a face reclamă negativă lui Orange? Într-adevăr imaginea Orange s-ar asocia în acest caz cu cea a unor escroci. Ei bine parcă încep să miros modul de gândire a PR şi a campaniilor de publicitate! E foarte posibil ca o astfel de campanie negativă să fie făcută de rivali.
Oricum după o astfel de experienţă rămâi cu gustul că eşti un „target”. Eşti o piesă dintr-o masă a cărui principal scop este să îi servească pe unii. Corporaţiile se iau la întrecere: care manipulează mai tare?